וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל: "אני חווה את אחת מהעונות הכי טובות בקריירה שלי"

קשר ברייטון חולם על העפלה לפרמיירליג ונותן קרדיט גדול למאמן כריס יוטון: "הוא כן ומחבק, הוא כמו אבא. כשיש לך כבוד ואהבה למאמן שלך, אתה עולה לדשא ורוצה לעשות הכול בשבילו"

בירם כיאל שחקן ברייטון חוגג שער. Charlie Crowhurst, GettyImages
"אמרו לי 'אתה הולך למועדון טוב, אבל אתה גם הולך לשחק בשביל מאמן ואדם טוב'". כיאל/GettyImages, Charlie Crowhurst

מאבק העלייה לפרמיירליג האנגלית צמוד וצפוף ושלוש קבוצות נאבקות על שני כרטיסים. לברנלי, מידלסברו וברייטון 87 נקודות כל אחת, וכשנותרו שש בקופה, המתח בשיאו. הקבוצה שתסיים במקום השלישי תמשיך לפלייאוף ותנסה להעפיל משם, אבל כולם כמובן רוצים לעלות אוטומטית. כרגע ברייטון של בירם כיאל ותומר חמד מדורגת במקום השלישי בגלל הפרש שערים פחות טוב מזה של ברנלי ומידלסברו.

בברייטון מקווים שהניסיון של המאמן כריס יוטון במאבקים מהסוג הזה, יעשה את ההבדל. יוטון העלה את ניוקאסל לפרמיירליג בעונת 2009-2010 ובהמשך היה שותף למאבקי צמרת עם בירמינגהאם, והוא זוכה לאהדה עצומה בחדר ההלבשה, כפי שסיפר בירם כיאל.

"יש לי המון כבוד ליוטון", סיפר הקשר הישראלי, "היו לי הצעות מכמה קבוצות באנגליה, אבל הוא היה אחת מהסיבות בגללן החלטתי להצטרף לברייטון. כשעזבתי את סלטיק אנשים אמרו לי: 'אתה הולך למועדון טוב, אבל אתה גם הולך לשחק בשביל מאמן ואדם טוב'. הוא כן, הוא מחבק, הוא כמו אבא. כשיש לך הרבה כבוד ואהבה למאמן שלך, אתה עולה לכר הדשא ורוצה לעשות הכול בשבילו. יש מעין הרגשה כזו כלפי יוטון לא רק בחדר ההלבשה שלנו, אלא בכל אנגליה".

כיאל הוסיף: "אני מקווה שנצליח לעלות ליגה בשביל הקבוצה ובשבילנו השחקנים, אבל גם בשביל יוטון כי זה מגיע לו. הוא נתן לי חופש להראות מה אני יכול לעשות ואני חווה את אחת מהעונות הטובות בקריירה שלי. אני לא ילד, אני בן 27 ואני משחק כדורגל הרבה שנים, אבל הוא עזר לי מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully