וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרס פאלופ: "הניסיון שפאקו צבר בישראל ומקסיקו עוזר לו בוולנסיה"

שוער העבר הספרדי החמיא למאמן הזמני של העטלפים: "ולנסיה התקדמה תחתיו ורואים את זה בעיקר במשחק ההתקפי. לדעתי הוא צריך לקבל חוזה גם לעןונה הבאה". קניסארס: "הכל השתפר תחתיו"

one

למרות שרצף הניצחונות של ולנסיה נעצר על שלושה אחרי 2:2 נגד חטאפה בסוף השבוע, פאקו אייסטרן ממשיך לסחוט מחמאות. מאמן מכבי תל אביב בעונה שעברה, הוציא את העטלפים מהמשבר העמוק אליו הם נקלעו תחת גארי נוויל וכעת במועדון מתלבטים האם לאפשר לו להמשיך כמאמן ראשי גם בעונה הבאה.

שוער העבר אנדרס פאלופ, שיחק בוולנסיה בשנים 1999-2005, שבחלקן פאקו שימש כמאמן הכושר של הקבוצה וכאחד מעוזריו של רפא בניטס. הוא אמר: "הקבוצה התקדמה תחת פאקו ורואים את זה בעיקר במשחק ההתקפי. בחלק הקדמי רואים קבוצתיות ולא הסתמכות על יכולת אישית. לא דיברתי עם פאקו 12 שנה, אבל ממה שאני זוכר הוא היה אדם פתוח ותקשורתי וזה דבר מאוד חשוב בשביל מישהו שמנהל שחקנים. המומחיות שלו בתחום הפיזי היא בונוס והניסיון שהוא צבר בישראל ומקסיקו חשוב ועוזר לו. לדעתי הוא צריך לקבל חוזה גם לעונה הבאה".

שוער עבר אחר, סנטיאגו קניסארס, שיחק בוולנסיה בשנים 1998-2008 וגם הוא מתרשם מהאיש על הקווים: "הכול השתפר עם פאקו. האם הוא צריך לקבל חוזה לעונה הבאה? קשה לי להגיד. כדי לקבל החלטה כזו, צריך להיות קרוב לחדר ההלבשה, לצפות באימונים... קשה לגבש דעה אחרי חמישה משחקים בלבד".

פאקו אייסטרן מאמן ולנסיה. GettyImages
יישאר על הקווים? פאקו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully