וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני דרינקווטר: "השחרור ממנצ'סטר יונייטד היה נקודת השפל בקריירה שלי"

קשר לסטר יזכה באליפות אנגליה עם ניצחון חוץ על הקבוצה אותה אהד ובה גדל: "המכירה שלי הייתה רגע קשה, אבל תראו מה יצא מזה". סימפסון: "חזרה לאולד טראפורד היא תמיד משהו גדול"

one

דני סימפסון גדל במנצ'סטר יונייטד ובעונת 2007-08 גם שותף בשלושה משחקי ליגה ובכמה נוספים בגביעים השונים ובאירופה. אבל סימפסון מעולם לא הצליח להפוך לשחקן מן המניין באולד טראפורד. הוא נשלח לתקופות השאלה בקבוצות שונות ולבסוף נמכר בסכום של כ-750 אלף ליש"ט לניוקאסל. בקיץ 2014 נחת בלסטר והחל לשתף פעולה עם עוד פליט ממחלקת הנוער של מנצ'סטר יונייטד - דני דרינקווטר.

דרינקווטר נולד במנצ'סטר והיה אוהד של השדים האדומים. הוא התקבל לאקדמיה של הקבוצה בגיל תשע והשתייך למועדון ב-13 השנים הבאות. במאי 2009 ישב על הספסל במשחק ליגה נגד האל סיטי, אבל זה היה הדבר הכי קרוב מבחינתו להופעה במדי קבוצתו האהובה. בהמשך הושאל לכמה קבוצות עד שבינואר 2012 נרכש על ידי לסטר סיטי.

ביום ראשון בשעה 16:05 לסטר סיטי תתארח אצל מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד וסימפסון ודרינקווטר, שפעם חלמו על אליפות בתיאטרון החלומות כשהם לובשים את החולצה האדומה, ינסו להשיג ניצחון שיבטיח את האליפות דווקא ללסטר.

דני סימפסון במדי מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
סימפסון במדי מנצ'סטר יונייטד/GettyImages

"דרינקי ואני דיברנו על זה קצת ואמרנו שזה משחק גדול", אמר סימפסון, "בכל פעם שאנחנו מגיעים לאולד טראפורד אנחנו מרגישים שזה משחק גדול. אנחנו רוצים ליהנות ואנחנו ממתינים למשחק הזה בכליון עיניים".

דרינקווטר הוסיף: "השחרור שלי ממנצ'סטר יונייטד היה נקודת השפל בקריירה שלי. אהדתי את הקבוצה מילדות. הייתי בהשאלה בבארנסלי, יונייטד קיבלה הצעה ושם זה נגמר. זה היה רגע קשה, אבל תראו מה יצא מזה בסופו של דבר. לעזוב קבוצה כמו יונייטד היה נראה לי דבר ענקי אז, אבל תראו איפה אנחנו נמצאים עכשיו".

דרינקווטר שערך לאחרונה הופעת בכורה במדי נבחרת אנגליה, הוסיף: "בקבוצה הראשונה של יונייטד היו בתקופה שלי שחקנים כמו פול סקולס. אתה פשוט מסתכל עליו ומנסה ללמוד. צפיתי בו מאז שהייתי ילד ולא יכולתי לבקש מורה יותר טוב ממנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דני דרינקווטר במדי קבוצת הנוער של מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
ניסה ללמוד מסקולס. דרינקווטר במדי קבוצת הנוער של מנצ'סטר יונייטד ב-2007/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully