וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס יחזור למשחק 6: "אין סיכוי שאשב בחוץ, החברים צריכים להתעלות"

גארד בוסטון, שנפצע מול אטלנטה, ישחק במשחק הקריטי: "אהיה בסדר". ביקורת על השחרור האיטי של סולומון היל, שהפסיד לאינדיאנה את המשחק בטורונטו: "לא התמהמתי". וגם: הליין על בלאט כמאמן הלייקרס

אייזיאה תומאס שחקן בוסטון מול קירק היינריך שחקן אטלנטה. GettyImages
עצרו אותו. תומאס מול היינריך/GettyImages

שתיים מהסדרות הכי צמודות בפלייאוף ה-NBA המשיכו הלילה (בין שלישי לרביעי) בדרמה הגדולה שלהן כשאטלנטה גברה 93:110 על בוסטון וטורונטו ניצחה בקושי 99:102 את אינדיאנה. החדשות הגדולות של הלילה הגיעו מכיוונו של אייזיאה תומאס, שנעצר על ידי שחקני ההוקס אחרי שני משחקים גדולים וגרוע מכך, נפצע בקרסולו.

אחרי שתומאס קלע 70 נקודות במשחקים 3 ו-4, ההוקס עצרו אותו על 7 נקודות בלבד במשחק מספר 5. אגב, הסלטיקס עם מאזן של 13:13 העונה כשתומאס קולע פחות מ-20 נקודות. ארבעה מההפסדים הללו היו לאטלנטה.

תומאס שפך אור על פציעתו ואמר: "סובבתי את הקרסול עוד במשחק הקודם ועכשיו עשיתי את זה יותר גרוע. היה כאב חד, חזרתי לחדר ההלבשה ושמתי על זה קרח. כרגע זה נפוח, אבל אני אהיה בסדר, אני לא אשב בחוץ, אין סיכוי. אני מתכונן למשחק 6. היו עליי שניים או שלושה שחקנים כל המשחק. תוכנית המשחק שלהם הייתה לא לתת לי לזוז ונצטרך לעשות לזה התאמות. השחקנים אצלנו חייבים להעלות את הרמה".

סולומון היל שחקן אינדיאנה. GettyImages
התמהמה? סולומון היל/GettyImages

באינדיאנה התעסקו יותר בשחרור האיטי של סולומון היל בזריקה האחרונה במשחק מול טורונטו. היל נראה מתמהמה מאוד בזריקה ולבסוף, לא שיחרר אותה בזמן.

סולומון היל: "התמהמתי? אין מה לעשות, לא חושב ככה. אולי אם הייתי משחרר את הזריקה מוקדם יותר היא לא הייתה נכנסת. זה היה עניין של עשירית השנייה. זה לא היה צריך להגיע למהלך האחרון, שיחקנו טוב. אנחנו חייבים להמשיך להתרכז ולהמשיך לשחק את המשחק שלנו"

דמאר דרוזן: "ידעתי שזה יבוא. עבדתי קשה מדי כדי שזה לא יבוא. עשינו הגנה טובה וזה מה שעשה לנו את הניצחון. צריך לשחק 48 דקות של הגנה טובה כדי לנצח".

בנושא אחר, סוכניות ההימורים כבר החלו בספקולציות לגבי המאמן הבא של לוס אנג'לס לייקרס. דייויד בלאט נמצא ברשימה, אך בסבירות הנמוכה ביותר של 1 ל-10. המועמד המוביל הוא לוק וולטון, ולאחריו, דריק פישר, מארק ג'קסון, ג'ף ואן גנדי וקווין אולי. מארק סטיין מ-ESPN מצידו צייץ שהמועמד המוביל הוא דווקא אטורה מסינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully