וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורונטו עלתה ל-2:3 מול אינדיאנה, 2:3 גם לאטלנטה מול בוסטון

הראפטורס רשמו 99:102 דחוק על הפייסרס לאחר ששלשה דרמטית של היל נפסלה. דרוזן כיכב עם 34 נקודות. ההוקס פתחו רע, אך הפכו וטיילו ל-83:110 על בוסטון. אייזיאה תומאס נפצע

ביסמק ביומבו שחקן טורונטו. GettyImages
שלט מתחת לסלים. ביומבו/GettyImages

שני משחקים התקיימו הלילה (בין שלישי לרביעי) במסגרת הסיבוב הראשון של הפלייאוף במזרח. טורונטו השיגה ניצחון ביתי, דחוק וחשוב על אינדיאנה כדי לעלות ל-2:3 בסדרה, בעוד אטלנטה עשתה את אותו הדבר, רק עם משחק קליל וחד צדדי בהרבה.

נורמן פאוול שחקן טורונטו. GettyImages
ניצחון חד צדדי. פאוול מטביע/GettyImages

טורונטו - אינדיאנה 99:102 (הראפטורס עלו ל-2:3 בסדרה)

הראפטורס ידעו שאם יפסידו במשחק הביתי הזה, יהיו חייבים לנצח במשחק הבא באינדיאנה כדי לא לסיים את דרכם בפלייאוף. הקנדים לא שיחקו טוב ואף נקלעו לפיגור ספרתי ברבע האחרון, אך ריצה נהדרת של 2:21, בראשות דמאר דרוזן, שסוף סוף סיפק הופעה של אולסטאר בפלייאוף, סידרה לראפטורס יתרון במשחק מפתח בסדרה. הפייסרס קלעו רק 9 נקודות ברבע האחרון כש-19,800 הצופים באייר קנדה סנטר דחפו את המארחת ברגעים הקריטיים, בהם אינדיאנה פשוט קרסה. אינדי עוד צימקה לנקודה הפרש עם 15 שניות על השעון, אך שתי קליעות עונשין מדויקות של דרוזן נתנו למארחת יתרון של 3 נקודות. סולומון היל עוד קלע שלשה עם הבאזר ששלחה את הפייסרס לחגוג הארכה, אך הזריקה יצאה מאוחר מדי והניצחון הלך למארחת. דרוזן סיים את המשחק עם 34 נקודות באחוזים טובים מהשדה (10 מ-22), קייל לאורי הוסיף 14 וביסמק ביומבו תרם 10 נקודות ו-16 ריבאונדים. פול ג'ורג' הפציץ עם 39 נקודות, 8 אסיסטים ו-8 ריבאונדים בצד השני, אך לא קיבל עזרה מספקת מחבריו. ג'ורג' היל קלע 15, מיילס טרנר הוסיף 14.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אייזיאה תומאס שחקן בוסטון. GettyImages
לא פשוט. תומאס מדדה החוצה/GettyImages

אטלנטה - בוסטון 83:110 (ההוקס עלו ל-2:3 בסדרה)

ההוקס עשו את העבודה בבית למרות פתיחה לא טובה שכללה רק 6 קליעות מוצלחות מ-34 הניסיונות הראשונים שלהם. עם זאת, הם סיימו את הרבע הראשון בפיגור 5 בלבד ולאחר קולות של תסכול מהקהל, נכנסו לעניינים ברבע השני ולא הביטו לאחור. אטלנטה לעה 11 סלים רצופים ברבע השני, שכללו 5 שלשות ופתחה יתרון דו ספרתי ברבע השני. בוסטון הורידה מעט לקראת המחצית, אך נכנעה ליכולת ההתקפית הנהדרת של המארחת במחצית השנייה. הסלטיקס חטפו מכה לא פשוטה כשאייזיאה תומאס נפצע בקרסולו וירד מהמגרש לקראת הסיום כשהוא צולע. אחרי רבע שלישי של 42 נקודות והפרש גדול, ההוקס נתנו למחליפים לשחק וינסו לסגור את הסיפור במשחק הבא בבוסטון. מייק סקוט הוביל את המנצחת עם 17 נקודות, קייל קורבר וקנט בייזמור הוסיפו 16 כל אחד. אוון טרנר קלע 15 עבור המפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully