וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב ניצחה 27:33 את הפועל ראשון לציון ועלתה לגמר

הצהובים שסיימו את העונה הסדירה במקום הראשון יפגשו את מכבי ראשון לציון שסיימה שניה ותנסה לזכות באליפות שניה בשלוש השנים האחרונות. המשחק הראשון בסדרת הגמר ייערך ביום ראשון

חן פומרנץ מכבי תל אביב כדוריד מול בני הרצליה. עמית שיסל, איגוד הכדוריד, מערכת וואלה! NEWS
הוביל עם תשעה שערים. פומרנץ/מערכת וואלה! NEWS, עמית שיסל, איגוד הכדוריד

מכבי תל אביב עלתה הערב (שלישי) לסדרת גמר הפלייאוף אחרי ניצחון 27:33 על הפועל ראשון לציון ו-0:2 בסדרה מולה (המשחק השני הסתיים בתיקו). האדומים נזקקו בעקבות תוצאות הסדרה לניצחון בהפרש של תשעה שערים לפחות אך לא עמדה במשימה והמאמן-שחקן שלה עידן מימון, מגדולי שחקני הכדוריד הישראלים בכל הזמנים, השתתף אולי במשחקו האחרון בקריירה.

בגמר יפגשו הצהובים, שסיימו את העונה הסדירה במקום הראשון, את מכבי ראשון לציון שסיימה שניה, כאשר המשחק הראשון יתקיים ביום ראשון. התל אביבים ינסו לזכות באליפות שניה בשלוש השנים האחרונות, בעוד הקבוצה מעיר היין תנסה לזכות לראשונה מאז 2012.

קבוצתו של מימון פתחה טוב ועלתה ל-0:2 מצמד של עוז חממי, כאשר מכבי תל אביב עולה לראשונה על הלוח רק בדקה השמינית, אך שערים של חן פומרנץ, נובאק בוסקוביץ' ו-ולדי קופמן הובילו אותה ליתרון 13:14 בסיום המחצית הראשונה. במחצית השניה היה זה השוער מילאן קוסאנוביץ' שבסדרת הצלות השאיר את היתרון אצל הצהובים ושער של חן פומרנץ העלה אותם ל-22:26 אחרי 49 דקות. האדומים נשברו, והפער הגיע בשיאו לשבע. בסופו של דבר נגמר 27:33 למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully