וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת החלומות: על חודה של נקודה אחת

27.4.2016 / 8:00

שלושה מחזורים לסיום העונה בליגת החלומות והפער בין המוביל בדירוג הכללי, שיזכה ב-25 אלף שקלים, לדולק אחריו עומד על נקודה אחת. וגם: הזוכה השבועי מוכיח שהרישום המאוחר יכול להשתלם והמהפך בליגת ה-VIP

המחזור ה-30 בליגת העל הבליט שוב את אחד השחקנים היעילים ביותר בליגה - וויל קלייבורן, שהיה מעל כולם והביא לקבוצות שבחרו בו לא פחות מ-48 נקודות. שאר השחקנים שנמצאים בחמשת המצטיינים הם בגדר הפתעות - שני נמצא ג'וש דאנקן מהפועל ירושלים עם 35 נקודות, שלישי קווין פאלמר מראשון לציון עם 33, ואת החמישייה סוגרים טרבור אמבקווה ששב מפציעה וטרה סימונס עם 32 ו-30 נקודות בהתאמה.

וויל קלייבורן שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
המוביל השבועי. קלייבורן/לירון מולדובן

כשהזמנו אתכם להמשיך ולבחור גם אם אתם מצטרפים מאוחר למשחק, הכוונה שלנו הייתה בדיוק למקרה כזה. הזוכים השבועיים הם שגב ואלון ברהמי, שהשתמשו בקבוצה הספציפית הזאת "ואלון ברהמי" בפעם הראשונה והשיגו 234 נקודות, 2 נקודות יותר מהדולקים אחריהם. הקבוצה כללה את המצטיין השבועי - וויל קלייבורן ולצידו את טרה סימונס, מתן נאור, גל מקל, ג'ון דיברתולומיאו, דריל מונרו, יובל זוסמן, איבן רדנוביץ' והמאמן ז'אן טבק.

בליגת החלומות VIP שומר שלומי פרי על ההובלה עם שבוע מצוין של 201 נקודות, והשינוי הגדול הוא בעלייתו של חשבון הטוויטר "פייק סרוסי" למקום השני על חשבונו של מאמן עירוני רמת גן רועי חגאי, שעסוק בימים אלה בפלייאוף הליגה הלאומית. המנצח השבועי בליגת החלומות הוא ראש דסק הכדורסל של וואלה! ספורט, אהרל'ה ויסברג עם 203 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully