וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט רובינסון התנצל על התנהגותו במשחק נגד נס ציונה

26.4.2016 / 19:49

יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן קיים שיחה עם רכז הקבוצה שהורחק לאחר תקרית עם מיטשל וואט, ויעמוד לדין ברביעי באיגוד הכדורסל. הערכה כי הדרייב-אין יהיה מלא במשחק נגד הפועל ירושלים

one

גארד הפועל תל אביב נייט רובינסון יעמוד מחר (רביעי) לוועדת משמעת בבית הדין של איגוד הכדורסל. זאת בעקבות ההרחקה שלו במשחק הליגה האחרון נגד עירוני נס ציונה ביום ראשון האחרון. הערב קיים יו"ר המועדון רמי כהן שיחה עם רובינסון, במהלכה הביע השחקן את התנצלותו בפני חבריו לקבוצה והאוהדים על התנהגותו במהלך המשחק. ייתכן כי הגארד ישוחח עם מיטשל וואט, עמו התקוטט במהלך המשחק, ויתנצל בפניו גם כן. וואט יעמוד לדין על במקביל לרובינסון.

נייט רובינסון שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
רובינסון לאחר ההרחקה/ברני ארדוב

כזכור, במהלך הרבע השלישי גרם רובינסון למעידתו של וואט בדרכו להגנה, כשסנטר נס ציונה תופס את כוכב ה-NBA בדרכו למטה. לאחר שהשניים נעמדו הם היו קרובים לעימות אלים, שבעקבותיו החליט צוות השיפוט להרחיק אותם. היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל, עו"ד רונית אמיר-יניב החליטה להעמיד לדין את השניים, אך ציינה כי מדובר בעבירה ראשונה של שניהם, וביקשה מבית הדין להתחשב בעובדה זו. במשחק עצמו ניצחה הפועל תל אביב 86:87.

האדומים ממשיכים בהכנות לקראת המשחק נגד הפועל ירושלים ביום ראשון, לאחר שהניצחון של מכבי ראשון לציון אמש הוריד אותם בחזרה למקום השמיני, שאמור לסדר להם קרב ברבע גמר הפלייאוף נגד האלופה. קצב מכירת הכרטיסים הולך וגובר והדרייב אין צפוי להיות מלא עד אפס מקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully