וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: ירושלים רוצה להבטיח את ראשות הטבלה נגד נהריה

26.4.2016 / 18:34

הקבוצה של דני פרנקו יכולה להפוך את המחזורים האחרונים שלה לפרוטוקול אם תגבור על הקבוצה מעין שרה (18:15, ספורט 5). סוסה שוב מחוץ לסגל, אליהו בספק. פרנקו: "נרצה להמשיך ולשמור על הקצב. הם מגיעים במומנטום מצוין"

one

המחזור ה-28 בליגת העל, שנערך ברובו לפני שבועיים, יגיע לסיומו מחר (רביעי) במשחק ההשלמה בו תארח הפועל ירושלים את עירוני נהריה (18:15, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: צחי הבדלי, פיני רימון וברק ליברמן). שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה - כשכל קבוצה מנצחת באולמה הביתי - נהריה הפתיעה את ירושלים בסיבוב הראשון בעין שרה 67:72, וירושלים הגיבה עם ניצחון דרמטי בסיבוב השני בארנה 71:73. המפגש מחר יהיה ה-29 בין הקבוצות בליגה הסדירה כשהמאזן עומד על 12:16 לירושלים, שניצחה ב-12 מ-13 המפגשים בירושלים. בזכות השעה המוקדמת של המשחק צפויים ילדים רבים להגיע לאולם, ובקבוצה יקימו "פאן זון" מיוחד החל מהשעה 16:00 עם הפעלות לילדים. בירושלים מעריכים שכ-9,000 אדומים יגדשו את הארנה.

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
בספק למשחק. אליהו/מגד גוזני

הפועל ירושלים מגיעה למשחק בידיעה שניצחון על נהריה יבטיח לה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה, ויהפוך את כל המשחקים שלה עד לרבע גמר הפלייאוף לפרוטוקול בלבד. השחקנים של דני פרנקו עדיין לא הפסידו בסיבוב השלישי, כשבתחילת השבוע גברו בקלות רבה על הפועל אילת שהגיעה למשחק במומנטום נהדר. הניצחון של ירושלים היה מרשים במיוחד לאור הפציעה של ליאור אליהו שספג מכה באפו עם תחילת המשחק ולא שותף החל מהדקה הראשונה. אליהו עצמו בספק למשחק מחר. לקראת ההתמודדות החליט דני פרנקו שלא לרשום בפעם השנייה ברציפות מאז הגעתו את הגארד הדומיניקני אדגר סוסה, וימשיך לרוץ עם הסגל הזה שהוביל אותו עד לכאן.

"אנחנו פוגשים את נהריה שהיא קבוצה שנתנה לנו משחקים צמודים העונה", אמר דני פרנקו לקראת המשחק, "הם מגיעים במומנטום מצוין אחרי ניצחונות על קבוצות הצמרת, נרצה להמשיך ולשמור על הקצב שאנחנו משחקים בו בתקופה האחרונה ונרצה להבטיח את המקום בסוף העונה הסדירה. קורא לקהל לבוא ולהיות חלק מההפנינג שיהיה לפני המשחק, לבוא עם משפחות וילדים צעירים, אין בית ספר למחרת. להנות מחגיגה של כדורסל מחוץ ובתוך המשחק".

הפציעה של ריצ'רד האוול וניב ברקוביץ' לפני שבועיים הייתה אמורה להפוך את החלק האחרון של העונה הנהדרת שעוברת על עירוני נהריה לקשה ביותר ולמאבק אמיתי על הכניסה לפלייאוף. אלא שהנהלת הקבוצה לא רצתה לאבד את המומנטום צירפה את קוואמה ווהן וגיל אמיתי וקיבלה שני ניצחונות גדולים על מכבי תל אביב ומכבי חיפה. בנהריה יודעים שהם נמצאים בעמדת זינוק מצוינת להשיג יתרון ביתיות ברבע גמר הפלייאוף, הישג יותר ממרשים לקבוצה שסומנה בתחילת העונה כמועמדת לירידה. האוול, שסובל משבר באפו, ימשיך לא להרשם למשחק, ועשוי לחזור לסגל לקראת בני הרצליה בשבוע הבא.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully