וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "אם בואטנג ירגיש מוכן, הוא יפתח בהרכב מול אתלטיקו"

מאמן באיירן לא פסל את האפשרות שהבלם, שלא שיחק שלושה חודשים, יפתח בחצי גמר האלופות. גבי: "אנחנו לא טובים כמו באיירן, אבל נילחם", טורס: "רוצים לכתוב היסטוריה" (ד', 21:45, ספ' 5)

חצי גמר, משחק ראשוןמחצית27/04/2016
אתלטיקו מדריד
    0:1
      באיירן מינכן

        שלב חצי הגמר של ליגת האלופות יימשך ביום רביעי (21:45, ערוץ 55) עם מפגש מסקרן מאוד שבו תארח אתלטיקו מדריד את באיירן מינכן במשחק הראשון מבין שניים. בעוד שדייגו סימאונה ואתלטיקו מדריד מופיעים בחצי גמר המפעל בפעם השנייה בשלוש השנים האחרונות, באיירן רושמת הופעה חמישית ברציפות בחצי הגמר, כאשר את הזכייה הראשונה שלה במפעל היא השיגה אחרי משחק חוזר בגמר ב-1974 מול אותה אתלטיקו מדריד.

        דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. GettyImages
        דייגו סימאונה באימון המסכם/GettyImages

        אתלטיקו מדריד, שהדיחה בשלב הקודם את אלופת אירופה ברצלונה, לא הפסידה בביתה בחמשת המפגשים האחרונים שלה מול קבוצות גרמניות, מאז ההפסד הכפול לבורוסיה דורטמונד בשלב הבתים ב-1997 והיא נוצחה רק פעם אחת בשבעת המפגשים האחרונים שלה מול קבוצות גרמניות. הפעם הקודמת שאתלטיקו הפסידה לקבוצה גרמנית הייתה בשנה שעברה מול באייר לברקוזן. פרננדו טורס, החלוץ הלוהט שפספס את המשחק הקודם מול ברצלונה בשל השעיה, יעמוד לרשותו של דייגו סימאונה, אבל דייגו גודין, הבלם האורוגוואי שנפצע ב-0:1 מול בילבאו בליגה, ייעדר וזו בשורה מדאיגה לסימאונה שייאלץ לאלתר במרכז ההגנה עם חוסה חימנס ולוקאס הרננדס הצעיר.

        sheen-shitof

        עוד בוואלה!

        זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

        בשיתוף חברת גליל
        ג'רום בואטנג בלם באיירן מינכן. GettyImages
        יצא עם באיירן למשחק. בואטנג בשדה התעופה/GettyImages

        מנגד, פפ גווארדיולה ינסה לעזוב את באיירן מינכן עם זכייה בליגת האלופות, אחרי שבשנתיים האחרונות הוא הודח עם קבוצתו בחצי הגמר מול שתי האלופות האחרונות - ריאל מדריד וברצלונה. הבווארים מגיעים למשחק הזה בכושר טוב אחרי שניצחה בתשעה מתוך עשרת המשחקים האחרונים שלהם, כולל 0:2 מול הרטה ברלין בליגה ביום שבת. מהאדי בנעטיה הבלם המרוקאי חזר במשחק הגביע מול שאלקה, כשגם ג'רום בואטנג חזר להתאמן אך ספג גדול אם יוכל ליטול חלק במשחק הזה. מי שבטוח לא ישחק הוא אריאן רובן שפצוע מאז ה-13 במרץ כשאת חוליית ההתקפה צפויים להוביל תומאס מולר, רוברט לבנדובסקי וגם פרנק ריברי שחזר לעצמו בתקופה האחרונה.

        עדכון ראשון: 18:11

        פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן (שמאל). GettyImages
        פפ גווארדיולה מצטלם עם אוהדים בשדה התעופה/GettyImages

        מסיבות העיתונאים

        מטעם באיירן מינכן הגיעו למסיבת העיתונאים צ'אבי אלונסו ופיליפ לאהם. קפטן הבווארים לאהם אמר: "זה לא מובן מאליו שאנחנו בחצי גמר ליגת האלופות, זה שבוע גדול בשבילנו. אין פייבוריטית במשחקים האלה. אתלטיקו הדיחה את האלופה המכהנת והסיכויים הם 50-50, הדברים הקטנים הם שיכריעו". לאהם המשיך והתייחס להדחות של באיירן בחצי הגמר בשתי העונות האחרונות ואמר: "אנחנו יודעים מה השתבש לנו, לא הצלחנו לכבוש שער בחוץ, זו המטרה שלנו מחר. אם הפסדת במשחקים גדולים בעבר כקבוצה, זה מחזק אותך".

        צ'אבי אלונסו אמר: "כמובן שאני מכיר את אתלטיקו טוב מאוד. ניתחנו אותה ואת החוזקות שלה ואנחנו מוכנים. זה משחק חשוב מאוד כי אנחנו רוצים להיות בגמר. אנחנו יודעים שאתלטיקו קבוצה מעולה עם שחקנים ברמה גבוהה, הם שייכים לרמה הכי גבוהה שיש. תמיד קשה כאן ואינטנסיבי, זה משחק קשה מאוד". פפ גווארדיולה הוסיף: "אנחנו מכבדים מאוד את היריבה, היא קבוצה יציבה וחזקה מאוד בשנים האחרונות. היא בשורה אחת עם ברצלונה וריאל מדריד". המאמן התייחס גם לעובדה שבואטנג הצטרף לנסיעה: "כל השחקנים שכאן יכולים לשחק. הוא לא שיחק כבר שלושה חודשים. אם הוא מרגיש טוב מבחינה מנטאלית, הוא הבלם הכי טוב שיש. ההחלטה תתקבל מחר". הקטלאני סיכם את התקופה שלו בבאיירן ואמר: "אני מרוצה מאוד עם שלושה השנים האלה".

        קפטן אתלטיקו מדריד גבי אמר: "יש התרגשות גדולה מכך שאנחנו משחקים נגד באיירן מינכן. אנחנו חולמים על משחקים מול יריבות כאלה. באיירן היא קבוצה מצוינת, היא ובארסה שתי הקבוצות הכי טובות שיש. אבל לכל בעיה יש פתרון. אנחנו יודעים שאנחנו לא טובים כמו באיירן, אבל יש לנו פוטנציאל ונילחם". פרננדו טורס, שנמצא לאחרונה בכושר מצוין, אמר: "עבדנו בצורה פנטסטית, עכשיו מחכה לנו משחק אמוציונלי ומרגש מאוד, אנחנו מצפים לו מאוד. אנחנו רוצים לכתוב היסטוריה".

        צ'אבי אלונסו שחקן באיירן מינכן. AP
        צ'אבי אלונסו הגיע למגרש שהוא מכיר היטב/AP

        הרכבי הקבוצות

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            3
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully