וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 84:92 את מכבי קרית גת

קבוצתו של נתי כהן כבר חזרה מ-16 הפרש לצהובים, אך גל מקל שחילק 16 אסיסטים, יבזורי שהפציץ ארבע שלשות וטרבור אמבקווה שחזר אחרי חודש וחצי עם 17 נקודות דאגו לניצחון. האורחת בצרות אחרי הפסד שלישי רצוף

one

מכבי תל אביב ניצחה הערב (שלישי) 84:92 את מכבי קרית גת, בסיומו של משחק הפכפך ומעניין, הרבה בזכות 16 אסיסטים של גל מקל, אחד פחות משיא הליגה. ברבע הראשון ההגנה של ז'אן טבק לא תפקדה וספגה נקודות כמעט בכל התקפה, כאשר דשון סימס, מרקו קילינגסוורת' ובעיקר פול דילייני חוגגים ומובילים את האחרונה בטבלה לרבע של 29 נקודות. טבק כעס מאוד על השחקנים שלו שעלו לרבע השני אחרת לגמרי.

דגן יבזורי (16 נקודות במשחק) ויוגב אוחיון עלו מהספסל והפציצו בדרך ל-13:33 ברבע וליתרון 16 במחצית. גמור? לא אם זה תלוי בפול דילייני, שנעזר במאיר טפירו הבלתי נגמר ולאט לאט החזיר את קבוצתו של נתי כהן לתמונה. הגארד הנהדר סיים עם דאבל דאבל של 21 נקודות ועשרה אסיסטים ובתחילת הרבע האחרון בן אלטיט קבע שוויון עם ריבאונד התקפה ודאנק מהדהד. יוגב אוחיון (סיים עם 16 נקודות) היה המבוגר האחראי של הצהובים בדקות הסיום ועם אסיסט יפה לטרבור אמבקווה, שחזר חד אחרי חודש וחצי וסיים עם 17, שמר על היתרון.

גל מקל/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1: מכבי תל אביב פתחה עם ריצ'רד הנדריקס, איתי שגב, סילבן לנדסברג, טיילור רוצ'סטי וגל מקל. מנגד, מכבי קרית גת פתחה עם מרקו קילינגסוורת', דשון סימס, פול דילייני, נמרוד טישמן וסטו דגלאס.

טיילור רוצ'סטי קלע את הנקודות הראשונות במשחק, עם זריקה לשתי נקודות סמוך לקשת השלוש. האורחים הגיבו בשש נקודות רצופות. קילינגסוורת' קלע מתחת לסל וקבע 10:14 לקרית גת. טרבור אמבקווה עלה לראשונה אחרי חודש וחצי אך מי שלוהט בינתיים הוא סימס שקלע כבר שלוש שלשות. סל קליל של דילייני העלה כבר ל-16:22. יוגב אוחיון נכנס למגרש וקלע ארבע מהירות אף ההגנה הצהובה לא מתפקדת והאורחים קולעים כמעט בכל התקפה. יוגב אוחיון מזער נזקים עם שתי נקודות והוריד את הקבוצות ב-25:29 בסוף הרבע.

רבע 2: הנדריקס פתח את הרבע עם 1 מ-2 מהקו. שלשה של יבזורי העניקה את היתרון לצהובים, 29:31. דילייני וקילינגסוורת' ממשיכים לחגוג בהתקפה, אך שלשה של אוחיון מנעה מהם לברוח שוב וקבעה פיגור נקודה לקבוצה של טבק. יבזורי קלע חמש נקודות מהירות והעלה את התל אביבים ל-40:48. יבזורי ואוחיון השתלטו על המשחק והיתרון הצהוב כבר דו ספרתי. מכבי המשיכה לברוח וסגרה את המחצית ביתרון 42:58.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב טרבור אמבקווה. ברני ארדוב
חזר חד. אמבקווה/ברני ארדוב

רבע 3: זה לקח דקה, אבל נקלע הסל הראשון ברבע. סימס הוסיף שתיים למאזנו. מקל סידר לאמבקווה סל ועבירה אחרי ארבע רצופות של האורחים. לנדסברג קלע שלשה ונקודות ראשונות במשחק. איתי שגב במשחק טוב נוסף קבע 53:69, אך האורחים לא מוותרים, דקות טובות של טפירו ושל דילייני הנהדר וההפרש רק תשע. דילייני הוא גם זה שקלע את הסל האחרון ברבע, ובסופו 69:76 למכבי תל אביב.

רבע 4: טפירו קלע שלשה גדולה והוריד את ההפרש לארבע בלבד. ריבאונד התקפה ודאנק של בן אלטיט קבע 76:76. שלשה של אוחיון החזירה את הצבע ללחיים של המארחת וקבע שוב יתרון שש. שתי קליעות עונשין של לנדסברג וסל של מקל החזירו את היתרון לדו ספרתי דקה וחצי לסיום.

מאמן מכבי קרית גת נתי כהן. ברני ארדוב
קרוב, אבל לא מספיק. כהן/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

מכבי תל אביב: טרבור אמבקווה (שמונה ריבאונדים) 17, יוגב אוחיון ודגן יבזורי (ארבע שלשות) 16 כ"א, גל מקל (16 אסיסטים), איתי שגב וריצ'רד הנדריקס (שמונה ריבאונדים) 9 כ"א, טיילור רוצ'סטי 4, דראגן בנדר 3.

מכבי קרית גת: פול דילייני (10 אסיסטים) ודשון סימס 21 כ"א, מרקו קילינגסוורת' 19, בן אלטיט 7, נמרוד טישמן 6, סטו דגלאס 4, סול לשם שותף ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully