וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ההימור של טום הנקס, הבילוי של שחקני פריס סן ז'רמן

זלאטן, פאסטורה ושות' במסיבת בריכה בעיר החטאים. לוחם ה-MMA ששיחק בכל סרטי הארי פוטר, ההחלקה הקורעת של פוגבה במהלך החגיגות, והריקוד המרשים של לוחמת ה-MMA היפהפייה

עריכת וידאו: מרום שפיצר

13:34: שיחק בכל סרטי הארי פוטר - והיום נלחם בקרבות MMA

ג'ושוע הרדמן, ששיחק בכל שמונת סרטי הארי פוטר בתור גרגורי גויל, אחד מחבריו הקרובים של דראקו מאלפוי, החליט לפצוח בקריירה חדשה, בתור לוחם MMA, ובגיל 28 ערך בסוף השבוע את הקרב הראשון שלו. "ערכתי אימוני ג'יו ג'יטסו בחמש השנים האחרונות", זה מרגש וכיפי. MMA מעניין הרבה יותר מאגרוף".

10:52: נועד להט נעזר בגולן פולק כדי להתכונן לקרב הבא שלו ב-UFC

10:45: טום הנקס וההימור המדהים על לסטר

כוכב הקולנוע האמריקאי הוא חובב מושבע של כדורגל ואוהד של אסטון וילה, שירדה בבושת פנים לליגת המשנה. מנגד, הוא יכול להתגאות בהימור הנהדר שלו מתחילת העונה. הנקס סיפר כי הוא שם לא פחות מ-100 ליש"ט על כך שלסטר, דווקא היא, תזכה באליפות. היחס על השועלים בתחילת העונה היה לא פחות מ-1 ל-5000 ברוב סכנויות ההימורים ואם הנקס אומר אמת ואכן מחזיק בהימור שכזה, הרי שהוא צפוי להכניס לכיסו לא פחות מחצי מיליון ליש"ט. מדהים.

10:00: גארי ליניקר יברח מההתחייבות שלו להגיש בתחתונים?

כוכב העבר האנגלי צייץ בדצמבר בחשבון הטוויטר שלו ש"אם לסטר תיקח אליפות, אגיש את תכנית סיכום המחזור בתחתונים". מאז, הציוץ הפך לוויראלי ורבים מזכירים אותו לליניקר ושולחים אליו תחתונים. אתמול, אחרי התיקו שלה מול טוטנהאם, שהבטיח ללסטר את האליפות כמעט סופית, ווסט ברומיץ' צייצה בטוויטר: "עכשיו זה עליך גארי ליניקר... זמן לגהץ את התחתונים ולהתחיל לעבוד במכון?". ליניקר עצמו אגב, כבר הודה אתמול: "פניתי ל-BBC והתחננתי בפניהם שלא יאשרו לי להגיש בתחתונים. אני בכושר לא רע, אבל אני ממזר זקן כבר. כנראה אבלה הרבה זמן בחדר כושר בתקופה הקרובה".

09:58: שחקני פריס סן ז'רמן עושים חיים בלאס וגאס

זלאטן, פאסטורה ושות' במסיבת בריכה בעיר החטאים, קבראל, כיום בפ.צ ציריך, חשוד שאנס צעירה פעמיים. ההחלקה הקורעת של פוגבה במהלך החגיגות והריקוד המרשים של לוחמת ה-MMA היפהפייה

09:01: אקס סנדרלנד חשוד באונס צעירה

אקס סנדרלנד, קבראל השוויצרי, המשחק כיום בפ.צ ציריך, חשוד כי אנס צעירה בת 21 פעמיים במהלך בילוי במועדון לילה, כך לטענת הצעירה, שהספיקה למסור עדות בפני חבר מושבעים בבית משפט. הצעירה פגשה את קבראל במועדון לילה, שם הוציא על פי הטענות 1,200 ליש"ט על משקאות בחדר ה-VIP. היא טוענת, שלאחר הבילוי במועדון, חזרה עם השחקן לביתו, שם ביצע בה את זממה.

08:55: לוחמת ה-MMA היפהפייה, פייג' ואנזאנט, עם עוד ביצוע נהדר ברוקדים עם כוכבים

08:44: עוד מבט לחגיגות של שחקני יובנטוס

08:32: הנפילה הקורעת של פול פוגבה במהלך החגיגות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully