וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי הרוש: "במשחק שאתה נלחם על חייך אתה מוצא כוחות ואנרגיות"

26.4.2016 / 8:24

גארד הפועל חולון סיכם את הניצחון החשוב על מכבי אשדוד ששיפר את מצבה של קבוצתו בתחתית ופרגן לקהל: "נותן לנו גב ואנרגיות מטורפות". באשדוד מאוכזבים מהתקרית של הקהל עם גארט, סוואן: "לא שיחקנו עם תשוקה"

one

הפועל חולון עשתה אמש (שני) צעד משמעותי להישארות בליגת העל עונה נוספת בזכות הניצחון הגדול שלה 80:98 על מכבי אשדוד/באר טוביה בחוץ. הקבוצה של דן שמיר ניהל קרב צמוד עם אשדוד במשך שלושה רבעים, עד שהתפוצצה ברבע האחרון אותו ניצחה 16:31 וגמרה את המשחק. מעל כולם היה וויל קלייבורן הפנטסטי עם 31 נקודות ו-9 ריבאונדים, כשחולון מקבלת משחק נהדר גם מסקוטי ריינולס (23 נקודות), שלומי הרוש (18 נקודות ו-5 ריבאונדים) ובאופן מפתיע גם מאיבן רדנוביץ' הסרבי (15 נקודות ו-4 אסיסטים).

לפני המשחק התעסקו אוהדי והנהלת הקבוצה בשאלת כמות האוהדים הסגולים שיורשו להכנס לתחומי האולם באשדוד. חולון קיבלה כ-180 כרטיסים, אך כ-500 אוהדים הגיעו למשחק, מעט פחות ממה שתוכנן מראש. לאחר המתנה בשטחי החניה, ובסיוע של משטרת אשדוד וחברת האבטחה שהודיעו כי אין בכוונתם להשאיר אוהדים מחוץ לתחומי האולם, החליטו בהנהלת המארחת לאפשר לאוהדי הסגולים לרכוש כרטיסים והם יצרו למעשה אווירה ביתית נהדרת לקבוצת החוץ.

"אנחנו מדברים כל כך הרבה על הקהל שלנו ומגיע לו, אם זה בקרית גת כשמילא את היציע ואם זה הפעם, זה נותן לנו גב ואנרגיות מטורפות תוך כדי משחק, זה חלק מהכוח שלנו כקבוצה. גם כשאנחנו למטה וגם כשאנחנו למעלה יש לנו את הגב שלו", סיפר שלומי הרוש על התחושות שלו מהאווירה הפנטסטית והתייחס ליכולת המצוינת שלו. "לא הרגשתי שום דבר שונה, זה משחק על החיים, אתה מוצא בעצמך כוחות ואנרגיות שלא מצפה להם, וזה לא שאני לא מביא את זה בשאר המשחקים, אבל במשחק כזה זה פשוט יוצא".

בחולון יודעים שניצחון בשבוע הבא במשחק הקריטי נגד עירוני נס ציונה ישאיר אותם בליגה לעונה נוספת, כשהפסד ביתי יקבע כי הם יצטרכו לקוות להפסדים של מכבי קרית גת עד לסיום העונה, או לחילופין יצריך מהם להפתיע את הפועל ירושלים בחוץ או מכבי תל אביב בבית במחזור הסיום. "המשחק הבא שלנו נגד נס ציונה בבית, קבוצה שמתמודדת איתנו על הירידה, הוא הקריטי באמת, עוד מלחמת עולם. אני מאמין שניצחון יגמור את הסיפור, אבל זה לא יהיה תלוי בנו", סיכם הרוש. בקבוצה מעריכים שכ-5,000 צופים יצפו במשחק הבא.

וויל קלייבורן, סקוטי ריינולדס שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
ניצחון חשוב. שחקני הפועל חולון מרוצים/לירון מולדובן

בצד המפסיד של ההתמודדות בהיכל הקריה, מכבי אשדוד/באר טוביה איבדה ככל הנראה סיכוי להיכנס לרבע גמר הפלייאוף. הקבוצה של צביקה שרף תהיה חייבת לנצח בשבוע הבא בראשון לציון אם ברצונה לבצע מהפך בטבלה, וגם אז לא תהיה תלויה רק בעצמה. בקבוצה היו מאוכזבים מהיכולת של השחקנים, אך גם מהתקרית המיותרת בסיום בה התעמתו אוהדי הקבוצה עם דיאנטה גארט שלא הגיע ביחד עם שאר השחקנים להודות לקהל.

"איבודי הכדור הרגו אותנו, עשינו כמה טעויות בהוצאות כדור, שלומי וגוני הם מהירים ותפסו אותנו ישנים ברגעים קריטיים", הסביר אייזיאה סוואן מה קרה לקבוצתו, "לא שיחקנו עם האש, עם התשוקה, ולא החזרנו את זה כמו בהרצליה, אי אפשר לשחק משחק אחד ולהפסיק. כשחקן אתה רוצה לנצח בכל משחק, ואתה לא יכול לנצח בכל משחק, אתה צריך למצוא את זה ממקום אחר בכל פעם, אתה צריך להיות בסדר כשלא הולך לך טוב. היינו רגועים היום והם קבוצה טובה. שיודעים לשחק. הם ניצחו אותנו בכדורסל".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חולון 80:98 גברה על מכבי אשדוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully