וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחמיץ את משחק האליפות? ג'יימי ורדי הורחק מהמפגש מול יונייטד

לסטר תוכל לחגוג זכייה בתואר ביום ראשון באולד טראפורד, אך תיאלץ להתמודד מול השדים האדומים ללא מלך השערים שלה, שספג עונש הרחקה ממשחק נוסף בשל הכרטיס האדום נגד ווסטהאם

one

בווידיאו: ה-2:2 הסוער מול ווסטהאם

התיקו המפתיע של טוטנהאם בבית אמש (שני) מול ווסט ברומיץ', 1:1, קבע כי אם לסטר תנצח ביום ראשון הקרוב (16:05) את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד, היא תשלים את המסע המדהים שלה ותבטיח זכייה באליפות הפרמיירליג. מי שלא יהיה איתה שם ועלול לפספס בשל כך את משחק האליפות, הוא מלך השערים של השועלים, ג'יימי ורדי.

ורדי הורחק בליל אמש על ידי ההתאחדות האנגלית ממשחק אחד נוסף, מעבר להרחקה הישירה, זאת בשל ההתפרעות שלו אחרי הכרטיס האדום שספג במשחק של לסטר מול ווסטהאם לפני קצת יותר משבוע.

למי ששכח, ורדי כבר באותו משחק, שנערך באצטדיון הביתי של לסטר, קינג פאוור, את שער היתרון עבור מוליכת הטבלה, אך לאחר מכן הורחק בצהוב שני בשל מה שהשופט ג'ונתן מוס פרשן כצלילה בתוך הרחבה. מיד לאחר ההרחקה, ורדי זעם על השופט ואף קילל אותו בדברים קשים, מה שעלה לו בהעמדה לדין בוועדת המשמעת של ההתאחדות. הוא הורחק אוטומטית מהמשחק של לסטר מול סוונסי שלשום (0:4) וכעת גילה שיישאר ביציע גם באולד טראפורד. ורדי יוכל לשוב להרכב לשני משחקי סיום העונה, בבית מול אברטון ובחוץ נגד צ'לסי.

ג'יימי ורדי חלוץ לסטר עם ג'ונתן מוס, שופט. AP
ורדי והשופט מוס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully