וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית בין גארט לקהל מכבי אשדוד, שמיר: "לא מאמין בטריקים"

25.4.2016 / 23:40

הגארד לא הודה לקהל אחרי ה-98:80 להפועל חולון והאוהדים אף טענו שקילל אותם לפני שהגיעו לכניסה צדדית כדי לקלל אותו. מאמן המנצחת: "צריך להיות חכמים, זה לא קשור למנטאליות". שרף: "חזרנו אחורה"

one

בווידאו: הפועל חולון גוברת 80:98 על מכבי אשדוד

הפועל חולון השיגה היום (שני) ניצחון חשוב 80:98 על מכבי אשדוד, יצאה מהמקום האחרון וסחבה את הקבוצה של צביקה שרף למאבקי הירידה. בסיום המשחק התרחשה תקרית בין אוהדי מכבי אשדוד לדיאנטה גארט, שלא הודה להם כמו יתר השחקנים. לטענת אוהדי אשדוד, גארט אף אמר להם דברים קשים. אוהדי אשדוד קיללו במשך דקות ארוכות את גארט, ואף אחדים מהם התקרבו לעבר חדר ההלבשה מכניסה צדדית כדי לקלל את השחקן. בצד של חולון, בקבוצה פרגנו מאוד לקהל שנתן אווירה ביתית כשיותר מ-400 סגולים הגיעו למשחק ודחפו את הקבוצה לניצחון.

דן שמיר מאמן הפועל חולון. לירון מולדובן
"עשינו את העבודה". שמיר/לירון מולדובן

מאמן חולון, דן שמיר, אמר בסיום: "תודה לקהל, עשינו את העבודה, נהיה מספיק חכמים כדי לדעת שדברים לא קורים מעצמם ושאנחנו נצטרך לעשות את העבודה בעצמנו בהמשך. כשקבוצה עושה שינויים במהלך השנה לא כולם מתאקלמים באופן אוטומטי ואנחנו רצינו להביא שחקנים עם ניסיון ואייקיו כדי שיוכלו לעשות את ההתאמה מהר. לאיבן זה לא כל כך הלך באיזושהי תקופה, אני מאוד אוהב אותו כשחקן. זה השפיע על המון דברים אצלנו, אבל כשהוא משחק ככה אנחנו יכולים להיות יותר גדולים. עבודה מנטאלית? אני לא מאמין בטריקים ובשטיקים, לא חושב שזה עובד. הם מספיק חכמים, אבל לפעמים גם שחקנים חכמים מתנהגים בטיפשות".

צביקה שרף אמר בסיום: "חזרנו אחורה. ברגע שאנחנו נותנים לקבוצה לקלוע ככה אנחנו לא יכולים לנצח. מגיע לחולון כל הכבוד על המשחק הקרבה והרצון והלחימה, זה בא לידי ביטוי בכל המשחק, בעיקר ברבע הרביעי. אני מצטער וכועס, נבדוק את עצמנו. המציאות טפחה על פנינו. אולי התגלה לנו בכמה משחקים סף שבירה נמוך שלא הצלחנו להתמודד איתו. לא רוצה שהעונה תיגמר. מצידי שהעונה תימשך עוד חודשיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully