וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-MVP בחוץ: סטפן קרי ייעדר לפחות שבועיים בשל נקע בברך ימין

כוכב גולדן סטייט ווריירס, שנפצע במהלך האחרון של המחצית הראשונה במשחק מספר 4 ביוסטון, עבר בדיקת MRI שגילתה כי הוא לא סובל מקרע, אך ייאלץ להחמיץ את התקופה הקרובה

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט יורד פצוע מהמגרש. AP
קרי יורד פצוע מהפרקט ביוסטון/AP

גולדן סטייט נושמת לרווחה, בערך. הווריירס הודיעו הערב (שני) כי ה-MVP והכוכב הגדול שלהם, סטפן קרי, עבר בדיקת MRI ובה התגלה כי הוא סובל מנקע בדרגה 1 ברצועה של ברך ימין. על פי הודעת המועדון, קרי ייבדק שוב בעוד שבועיים, מה שאומר למעשה שהוא יחמיץ לפחות את השבועיים הקרובים ואולי אף יותר מכך.

קרי, שפספס את המשחק השני והשלישי בסדרת הסיבוב הראשון במערב מול יוסטון בגלל פציעה בקרסול אותה ספג במהלך המשחק הראשון, חזר אמש (ראשון) למשחק מספר 4, אך לאחר שרשם 18:30 דקות וקלע שש נקודות באחוזים רעים (2 מ-9 מהשדה, כולל 1 מ-7 בלבד לשלוש), הוא החליק על הפרקט בניסיון לשמור במהלך האחרון של המחצית הראשונה וקיפץ בכאבים לחדר ההלבשה.

קרי ניסה לחזור לתחילת המחצית השנייה וערך חימום, אך עוד לפני שהמחצית החלה הוא שוב נטש ובגולדן סטייט הודיעו שהוא לא ישוב לשחק. בלעדיו, הקבוצה סיפקה רבע שלישי נהדר של 21:40 והביסה את יוסטון בחוץ 94:121, כדי לעלות ליתרון 1:3 בסדרה.

המשחק הבא ייערך בלילה שבין רביעי לחמישי (5:30) באוקלנד ובו תנסה האלופה להשלים את המלאכה ולהבטיח את מקומה בחצי גמר המערב, שם תפגוש את המנצחת בסדרה בין לוס אנג'לס קליפרס לפורטלנד (הקליפרס מובילים 1:2 כרגע). הסדרה הזו תסתיים, לכל המאוחר ואם תגיע למשחק שביעי, ב-1 במאי ולאחר מכן, אם אכן גולדן סטייט תעפיל כצפוי, ייצא לדרך השלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully