וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה חוששים? ניימאר נתפס יוצא ממסיבה עם שחקני הפרמיירליג

הכוכב הברזילאי הגיע ללונדון למסיבה שנערכה מיד לאחר טקס מצטייני השנה של ארגון השחקנים ובממלכה מיהרו לפרש זאת כרמז נוסף לקראת מעבר אפשרי בקיץ, אולי למנצ'סטר יונייטד

one

האם ברצלונה צריכה להתחיל לחשוש באמת מעזיבה מתקרבת של ניימאר בקיץ הקרוב?

ה"דיילי מייל" האנגלי חשף היום (שני) תמונות של הכוכב הברזילאי של אלופת אירופה היוצאת, בהן הוא נצפה עוזב מועדון לילה בלונדון בשעה מאוחרת. ניימאר הגיע למועדון היוקרתי בלונדון לכבוד מסיבה שנערכה בו בהשתתפות כוכבי הפרמיירליג, מיד לאחר הטקס של ארגון השחקנים לבחירת מצטייני השנה בליגה, בו זכה ריאד מחרז בתואר שחקן העונה.

בתקשורת האנגלית מיהרו לתרגם את התמונות של ניימאר, שלא יהיה בפעילות עד למשחק של בארסה בשבת הקרובה אצל בטיס, כרמז אפשרי למעבר לממלכה בקיץ. יש לציין כי ניימאר, שספג לא מעט ביקורת מאוהדי ברצלונה והתקשורת בספרד במהלך התקופה האחרונה, בה הקטאלנים הפסידו כמה משחקי מפתח, קיבל מהמועדון יומיים חופש לאחר ה-0:6 על חיחון בשבת.

מאז שהגיע לברצלונה בקיץ 2013, לניימאר היו אי אילו בעיות עם רשויות המסים בברזיל ומעבר לכך, המעבר שלו לקטאלנים נחשד כמושחת והוביל בין היתר להתפטרותו של הנשיא הקודם של ברצלונה, סנדרו רוסל. השבוע אף הודיע ברצלונה כי לבקשתה, ניימאר לא ישחק עם נבחרת ברזיל בקופה אמריקה סנטנריו שתיערך בקיץ בארצות הברית, וייאלץ להסתפק רק בהופעה באולימפיאדה הביתית בריו. כל אלה יחד, הובילו לשמועות הולכות וגוברות לגבי אפשרות לפיה הוא יעזוב את ברצלונה, כאשר מנצ'סטר יונייטד הוזכרה כמועמדת העיקרית לקלוט אותו.

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully