וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: קובאן בפיינל פור אחרי 67:81 על ברצלונה במשחק החמישי

הרוסים השלימו 2:3 דרמטי על הקטלאנים וייפגשו את צסק"א מוסקבה לדרבי רוסי בפיינל פור. דילייני הצטיין עם 17 נקודות ו-6 אסיסטים, כריס סינגלטון היה חתום על הקאמבק ברבע האחרון (16 נקודות ו-12 ריבאונדים)

כריס סינגלטון לוקומוטיב קובאן. GettyImages
הוביל את המהפך. כריס סינגלטון/GettyImages

היסטוריה: לוקומוטיב קובאן עלתה הערב (שלישי) לראשונה בתולדותיה לפיינל פור אחרי שניצחה 67:81 את ברצלונה הגדולה והשלימה 2:3 בסדרה ההפכפכה והמרתקת של ההצלבה. אחרי שאיבדה את הביתיות עם תבוסה במשחק השני, קובאן הצליחה לגנוב משחק בספרד עם ניצחון בהארכה והערב השלימה קאמבק מרשים עם רבע רביעי שבו היא פירקה את הקטלאנים עם 5:23, הרבה בזכות כריס סינגלטון שפתח את הרבע הזה עם 11 נקודות רצופות מתוך ה-16 שהיו לו במשחק (12 ריבאונדים).

קובאן שלטה במשחק הזה מפתיחתו, אבל ברצלונה הצליחה להפוך פיגור של 11 נקודות בהפסקה ליתרון עם רבע שלישי נהדר, אבל לא הייתה לה תשובה לדומיננטיות של סינגלטון וליכולת הנהדרת של מלקולם דילייני שלהט עם 17 נקודות ו-6 אסיסטים כשגם מאט ג'נינג, הגארד ששוחרר מוקדם יותר העונה מהפועל ירושלים, תורם לניצחון הזה עם 10 נקודות, כולל שלשה ששברה את בארסה שלוש דקות לסיום המשחק. קובאן תפגוש בשלב ארבע האחרון בברלין את צסק"א מוסקבה, בעוד שברצלונה המאכזבת מסיימת עונה שנייה ללא פיינל פור ותתרכז כעת בליגה המקומית, שם היא מובילה בבטחה.

הרבו לקלוע לקובאן: מלקולם דילייני 17 ו-6 אסיסטים, כריס סינגלטון 16 נקודות ו-12 ריבאונדים, ריאן ברוקהוף 14, מאט ג'נינג 19, אנתוני רנדולף 9

הרבה לקלוע לברצלונה: סטראטוס פרפרוגלו 13, חואן קרלוס נבארו 12, אלכס אברינאס 9, אנטה טומיץ' 8

מלקולם דילייני שחקן קובאן (ימין) מול תומאס סטורנסקי שחקן ברצלונה. Marina Kobzeva, GettyImages
חגג על ברצלונה מבחוץ. מלקולם דילייני/GettyImages, Marina Kobzeva

מהלך המשחק

הפתיחה של המשחק הזה הייתה רצחנית בעיקר מצידם של המארחים שהפציצו ארבע שלשות בחמש דקות ועלו ליתרון מהיר של 10:17. ברצלונה ניסתה להישאר צמודה, אבל הרוסים קלעו באחוזים מצוינים מבחוץ. שלשה מנגד של אברינס, 1:18 דקות לסיום הרבע קבעה 19:24 לרוסים. אברינאס קלע גם את הסל האחרון ברבע שהסתיים ב-21:26 לרוסים.

הרבע השני עמד בסימן הקאמבק של ברצלונה שפתחה אותו עם 0:7 מהיר כששלשה של אולסון קובעת יתרון ראשון לאורחים - 26:28. אבל הרוסים לא התרגשו והגיבו עם ריצת 0:9 משלהם ועלו ל-28:35. ברצלונה ניסתה לחזור, אבל דילייני להט עם חמש נקודות רצופות וקבע 32:42 לקובאן, 3 דקות להפסקה. סמארדו סמואלס חתך מעט ביתרון עם נקודות בצבע, אבל דילייני סגר את הרבע עם עוד שלשה שקבעה - 39:50 לקובאן בהפסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ויקטור קלאבר לוקומוטיב קובאן. GettyImages
קלאבר מול פרפגולו/GettyImages

ברצלונה ממש לא התכוונה לוותר על המשחק הזה ועל הפיינל פור וחואן קרלוס נבארו, מי אם לא הוא פתח את הרבע הזה עם שתי שלשות כשסאטורנסקי מוסיף עוד אחת ומשלים ריצת 0:9 מהירה כדי לצמק ל-48:50 בלבד לרוסים. הצרה של ברצלונה הגיעה מכיוונו של ריאן ברוקהוף שתפר עוד שלשה והעלה את מאזנו ל-14 נקודות, אבל פרפגולו ענה עם שלשה משלו וקבע 55:57, ארבע דקות בתוך הרבע. ברצלונה השלימה את המהפך עם עוד נקודות של נבארו מהקו ועוד שלשה של פרפרוגלו שקבעה 57:62 לברצלונה שפשוט מחסלת את קובאן ברבע הזה. קלאבר קלע נקודה מהקו וקבע את תוצאת הרבע: 58:62 לברצלונה שמשלימה מהפך.

הנדנדה נמשכה גם בפתיחת הרבע האחרון והמכריע, כאשר כריס סינגלטון הופיע משום מקום עם שתי שלשות רצופות וקבע שוב מהפך עם 64:65 לקובאן. אבל קובאן ממש לא הסתפקה במהפך וברחה לברצלונה עם 11 נקודות רצופות של סינגלטון הלוהט. נבארו איבד כדור וג'נינג תפר עוד שלשה שקבעה 64:73 לקובאן עם 2:15 לרוסים ברבע הזה, מדהים. אולסון מיזער נזקים עם שלוש קליעות עונשין, אבל מאט ג'נינג, אקס הפועל ירושלים החזיר עם שלשה קריטית שקבעה 67:76 לקובאן, 2:55 דקות בלבד לסיום המשחק. ברצלונה איבדה את הראש, קובאן משכה את הזמן וגם הגדילה את הפער עם סלים של ג'נינג ועוד שלשה של דילייני שקבעה את תוצאת הסיום: 67:81 לקובאן שעולה לפיינל פור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully