וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקנה, אבל לפניכם: רגעי המפתח של יובנטוס בדרך לאליפות 5 ברצף

פתיחת העונה האיומה, הניצחון הדרמטי בדרבי ששינה את הכל, ה-0:1 הקטנים על רומא ונאפולי שסידרו מהפך בפסגה, השיא של בופון ומשחק האליפות שהגדיר את האופי של יובה. אליפות 32 לגברת הזקנה

30.8.2015: הפסד 2:1 לרומא

- שחקן יובנטוס אלברו מוראטה מאוכזב מההפסד לרומא. GettyImages
מוראטה מאוכזב מההפסד לרומא/GettyImages

אלופת ארבע השנים האחרונות וסגנית אלופת אירופה עברה קיץ לא פשוט, במהלכו עזבו אותה שלושה כוכבים ותיקים: אנדראה פירלו שהלך לארצות הברית, קרלוס טבס שחזר לארגנטינה וארתורו וידאל, שנמכר לבאיירן מינכן. כצפוי, לקח לגברת הזקנה לא מעט זמן לארגן מחדש את השורות והעונה נפתחה עם הפסד ביתי סנסציוני 1:0 לאודינזה והפסד נוסף, 2:1 באולימפיקו מול רומא, במשחק אותו סיימה יובנטוס עם תשעה שחקנים.

בופון עצר פנדל בדקה ה-90, יובנטוס ניצחה 1:2 את פיורנטינה

איטליה מהללת את בופון: "תודה שזכינו לראות אותו בעודנו בחיים"

26.9.2015: הפסד 2:1 לנאפולי

שחקן יובנטוס ג'ורג'יו קייליני מאוכזב מההפסד לנאפולי. GettyImages
הנפילה נמשכה גם נגד נאפולי. קייליני/GettyImages

המשבר נמשך. יובה אומנם רשמה 1:2 גדול בחוץ על מנצ'סטר סיטי בצ'מפיונס, אבל אחרי המשחק הזה, עמדה רק על 5 נקודות מ-18 אפשריות בליגה. שלושה ימים קודם לכן היא סיימה ב-1:1 מביש בבית מול פרוזינונה אחרי שספגה בדקה ה-90 וגם בסן פאולו היא לא הייתה בעניינים. הצמרת התחילה לברוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

31.10.2015: ניצחון 1:2 על טורינו

שחקני יובנטוס חוגגים ניצחון על טורינו. GettyImages
הדרבי הדרמטי שינה הכל/GettyImages

שלושה ימים לפני המשחק הזה הגיע הפסד ליגה רביעי (והאחרון עד כה), 1:0 בחוץ מול ססואולו. אחרי המשחק הזה, הפער מרומא המוליכה כבר עמד על לא פחות מ-11 נקודות והעונה נראתה אבודה. לדרבי התייצבה יובה ללא טיפת ביטחון ולמרות יתרון מוקדם של פוגבה, היא ספגה שער שוויון בפתיחת המחצית השנייה. עמוק בתוך תוספת הזמן, חואן קואדרדו כבש שער ניצחון. המשחק הזה סימל את תחילת הדהרה: 24 ניצחונות מ-25 משחקי הליגה הבאים.

24.1.2016: ניצחון 0:1 על רומא

שחקני יובנטוס חוגגים ניצחון על רומא. GettyImages
היהלום החדש. דיבאלה חוגג עם החברים את השער נגד רומא/GettyImages

הביאנקונרי פתחו מבערים והגיעו למשחק הביתי נגד רומא, ההיא שהובילה עליהם ב-11 הפרש, כשהם כבר לפני הג'אלורוסי. שער בדקה ה-77 של פאולו דיבאלה, תגלית העונה של יובנטוס, הפריד סופית בין שתי הקבוצות והשאיר ליובה רק עוד יריבה אמיתית אחת, את נאפולי.

13.2.2016: ניצחון 0:1 על נאפולי

שחקן יובנטוס סימונה זאזה חוגג ניצחון על נאפולי. GettyImages
המחליף סידר מהפך דרמטי בפסגה. זאזה חוגג נגד נאפולי/GettyImages

בסופו של דבר, גם נאפולי נשארה מאחור. גונסאלו היגואין להט והפרטנופי הגיעו ליובנטוס סטדיום עם שמונה ניצחונות ליגה רצופים, אבל ראו את הקבוצה של אלגרי משיגה את הניצחון ה-15 ברציפות שלה, משער של סימונה זאזה המחליף בדקה ה-88. המהפך הושלם ואחרי המשחק הזה, יובנטוס עלתה למקום הראשון עם יתרון נקודה, וכבר לא הביטה לאחור.

20.3.2016: ניצחון 1:4 על טורינו

שוער יובנטוס ג'אנלואיג'י בופון חוגג ניצחון על טורינו ושבירת שיא אי הספיגה. GettyImages
בופון מרוצה מהשיא שלו/GettyImages

אנטוניו קסאנו מסמפדוריה הכניע את ג'יג'י בופון בדקה ה-64 של המשחק בין שתי הקבוצות ב-10 בינואר. השער הבא שהשוער האגדי ספג בליגה הגיע יותר מחודשיים לאחר מכן, בניצחון המוחץ הזה בדרבי. בופון שבר במשחק הזה את שיא הדקות הרצופות ללא ספיגה בתולדות הליגה האיטלקית, 974 בסך הכול.

24.4.2016: ניצחון 1:2 על פיורנטינה

שחקני יובנטוס פאולו דיבאלה ומריו מנדז'וקיץ' חוגגים ניצחון על פיורנטינה. GettyImages
מנדז'וקיץ' ודיאבלה חוגגים אחרי הניצחון על פיורנטינה. עוד אליפות לאוסף הענק של יובנטוס/GettyImages

המשחק שהביא בדיעבד את האליפות הוא גם משחק שמגדיר מצוין את יובנטוס של העונה, קשוחה ולא מוותרת. מנדז'וקיץ' כבש בדקה ה-39, ניקולה קליניץ' איזן עבור הקבוצה של פאולו סוזה בדקה ה-81, אבל תוך דקה וחצי, אלברו מוראטה החזיר את היתרון. בדקה ה-90, בופון הציל בצורה נהדרת פנדל ואת הריבאונד ויובה פתחה פער של 12 נקודות בפסגה אחרי שצברה 73 מ-75 הנקודות האפשריות האחרונות. זה הספיק לאליפות חמישית ברציפות ו-32 בסך הכול (או 34, אם שואלים את אוהדי יובנטוס).

  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully