וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בליגת העל: אמבקווה בסגל מכבי תל אביב לקרית גת

25.4.2016 / 16:49

הסנטר חוזר לפעילות לראשונה בסיבוב השלישי במשחק הבית נגד הקבוצה של נתי כהן (19:00, ספורט 5), שחסרה את טאקר שגמר את העונה. דווין סמית', בראיין רנדל וגיא פניני לא יתלבשו

טרבור אמבקווה מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
אחד מארבעה שחקני פנים בסגל. אמבקווה/יוסי ציפקיס

המחזור ה-30 בליגת העל יינעל מחר (שלישי) במשחק בו תארח מכבי תל אביב את מכבי קרית גת (19:00, ספורט 5, שופטים: ארז גוריון, עופר מנהיים וגיא סימאני). שתי הקבוצות נפגשו פעמיים עד היום, ובשני המקרים מכבי תל אביב לא התקשתה לגבור על העולה החדשה לליגה. במחזור הראשון ניצחו השחקנים של גיא גודס 65:89 ביד אליהו, ובסיבוב השני, עם ז'אן טבק על הקווים, הם הביסו את קרית גת בקלות 63:88.

הצהובים מופיעים למשחק לראשונה מזה זמן רב עם טרבור אמבקווה ששב מפציעה שהשביתה אותו למשך כחודש וחצי. מאז הפציעה של הסנטר הספיקו במכבי לצרף את ריצ'רד הנדריקס המאכזב, ולמשחק הקרוב נגד קרית גת הם יופיעו עם לא פחות מארבעה שחקני פנים - אמבקווה, הנדריקס, אייק אופייבו ואיתי שגב שזוכה לדקות משחק מרובות בשבועות האחרונים. המשמעות של המשחק ברורה עבור מכבי - הפסד והיא מאבדת סיכוי מתמטי לסיים במקום הראשון, ניצחון, והיא תראה את הסיכוי נגוז ככל הנראה ביום רביעי במשחק הבית של הפועל ירושלים. מי שלא יתלבשו למשחק הם דווין סמית', בריאן רנדל וגיא פניני שמחמיץ זה משחק רביעי ברציפות בשל פציעה.

מכבי קרית גת הייתה לאחת הקבוצות המרעננות בליגה מהחלק השני של הסיבוב השני, והייתה פייבוריטית במרוץ להשארות בליגה, אלא שהפציעה של אלאנדו טאקר בהפסד לעירוני נס ציונה טרפה את הקלפים והקבוצה של נתי כהן הובסה בקלות בשבוע שעבר בבית נגד הפועל ירושלים. בקרית גת יודעים ששני ניצחונות עד לסיום העונה יספיקו להם כדי לשרוד עונה נוספת בליגה, אך בשל לוח המשחקים הקשה, והפציעה של טאקר, המשימה נראית בשלב הזה כמעט בלתי אפשרית. בינתיים מפעילים במועדון לחץ על טאקר לעבור טיפולים בארץ כדי שיוכל אולי לשחק בשני המחזורים האחרונים נגד הרצליה בחוץ וראשון לציון בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully