וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טל בן חיים יהיה בסגל לבני סכנין, עשוי להתחיל על הספסל

25.4.2016 / 14:30

החלוץ יתלבש להתמודדות (20:55, ערוץ 1), בוס שוקל לשלבו במהלך המשחק. סה עשוי לפתוח ביחד עם יצחקי, זהבי, מיכה ומדוניאנין. למעלה מ-1,000 אוהדים צפוים להגיע לדוחא

one

חלוץ מכבי תל אביב, טל בן חיים, יצא לפני הצהריים עם שחקני מכבי תל אביב באוטובוס צפונה לקראת המשחק מול בני סכנין הערב (שני, 20:55, ערוץ 1), אבל עדיין לא בטוח שהוא יפתח בהרכב. אתמול סיים בן חיים את האימון המסכם, אבל הוא רחוק מלהיות בריא. הוא עדיין מטופל בכדורים נוגדי דלקת בשל המתיחה בשרירי המפשעה וככל הנראה יקבל זריקה לקראת המשחק ולכן שוקל המאמן פטר בוס אם כדאי בכלל לסכן אותו ולהעלות אותו בהרכב או להתחיל איתו על הספסל ולהזעיק אותו כחילוף בשעת הצורך. ההולנדי הביע סוג של חשש בשיחות סגורות ש-90 דקות של בן חיים יפגעו בו בריאותית לקראת המשך המשחקים החשובים שנותרו לקבוצה עד לסיום העונה ולכן הוא שוקל ברצינות להעדיף שחקן אחר על פניו ולהעלות אותו מהספסל.

אם בן חיים לא יפתח, עשוי בוס להמשיך בקו ההתקפי ולהעלות את אורלנדו סה במקומו כאשר גם ברק יצחקי וגם ערן זהבי יהיו בהרכב ביחד עם דור מיכה והאריס מדוניאנין. עוד אופציה היא הכנסת קשר אחורי נוסף כאשר במצב כזה גל אלברמן, שאמור לפתוח בהרכב, ישחק בקישור האחורי ביחד עם דור פרץ. המאמן רמז במסיבת העיתונאים שלקראת המשחק כי גם אם הוא יעלה קשר אחורי אחד, הוא מצפה שהשחקנים יהיו הרבה יותר מחוייבים ומרוכזים בכל מה שקשור למשחק ההגנה ולא יתנו לבני סכנין את הפרצות שהיו לה בחצי השעה הראשונה מול מכבי תל אביב ביום חמישי האחרון במשחק הגביע בחיפה.

בכל מה שקשור לאוהדים, נראה כי כל הכרטיסים שהועברו למכירה בתל אביב יימכרו ולמעלה מ-1,000 מאוהדי הקבוצה יגיעו למשחק.

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יתחיל על הספסל? בן חיים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully