וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייף: עידו הרפה הבטיח את מקומו באליפות אירופה בפולין

24.4.2016 / 23:13

הסייף מהפועל כפר סבא ניצח 8:15 את עדי גוטמן בגמר. ניקול טל ניצחה אצל הנשים. דלילה חטואל תנסה לקבוע את הקריטריון בסבב הגביע העולמי בגרמניה, אליו תטוס בחודש הבא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עידו הרפה עם הגביע/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסייף עידו הרפה מהפועל כפר סבא הבטיח את מקומו באליפות אירופה לסיוף כשניצח בתחרות סבב הדירוג הישראלי לדקר באשקלון, האחרונה לפני אליפות ישראל. הרפה ניצח 8:15 בגמר את עדי גוטמן שהפתיע בעצם העפלתו לגמר. יובל פרייליך, אלוף אירופה לנוער וחברו של הרפה להפועל כפר סבא, שימש בתחרות כשופט מכיוון שמקומו ביורו 2016 בפולין מובטח. סטאס גאלפר ממכבי ירושלים, אלוף אירופה לקדטים, דורג 11.

ניקול טל ניצחה בדרבי של מכבי מעלות בגמר הנשים 11:15 את אנה לונדון בתחרות בה שימשה אביטל מריניוק, סייפת הדקר הבכירה בבוגרות, אף היא כשופטת. סגל הנשים לאליפות אירופה טרם נקבע. נועה ברקמן, המתחרה בקרב חמש מודרני אולימפי הכולל סיוף, העפילה לבית הגמר ודורגה שביעית בסיום. בסוף השבוע תתחרה ברקמן בפורטוגל בתחרות קרב חמש מודרני.

ורה קנייבסקי בת ה-16 ממעלות, שפרצה השנה עם מקום חמש באליפות העולם עד גיל 20 והעפילה לתחרות הקריטריון האולימפי, סיימה גם במקום החמישי לאחר הדחה מפתיעה ברבע הגמר מול חנה גרצ'קוב בת ה-35 מהפועל כפר סבא, 15-12. 73 סייפות וסייפים השתתפו בתחרות.

בדגם הרומח, הוחלט כי דלילה חטואל מהפועל עכו תטוס בחודש הבא לגרמניה לתחרות מסבב הגביע העולמי שם היא תנסה להעפיל לבית הגמר (שמונה הראשונות) על מנת לעמוד בסטנדרט הישראלי לריו 2016 כנדרש על ידי הוועד האולימפי בישראל וזאת לאחר שעמדה בסטנדרט הבינלאומי בתחרות בפראג.

  • עוד באותו נושא:
  • עידו הרפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully