וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בגרמניה: מאטס הומלס יחתום בקיץ בבאיירן מינכן לארבע עונות

'בילד' טוען כי בלם נבחרת גרמניה בן ה-27, שהחל את הקריירה שלו במדי אלופת גרמניה ועבר ב-2009 לדורטמונד, יעשה את הדרך ההפוכה תמורת 30 מיליון יורו וירוויח 10 מיליון לעונה

one

בווידאו: תקציר הניצחון של אתלטיקו מדריד, יריבתה של באיירן מינכן בליגת האלופות, על מלאגה

מאטס הומלס עומד לעשות את הדרך חזרה מדורטמונד לבאיירן מינכן, כך מדווח היום (שני) 'בילד' הגרמני. הבלם בן ה-27, שהחל את הקריירה שלו אצל אלופת גרמניה כבר בגיל שש אך מעולם לא הצליח להשתחל לסגל הראשון של הקבוצה, עבר ליריבתה הגדולה ב-2009 ובשנים האחרונות נחשב כאחד הגורמים הבולטים בהצלחתה, אך כעת נראה כי בדיוק כמו רוברט לבנדובסקי ומריו גצה, שלא התאפקו ועברו לבאיירן, גם הומלס יחזור לבוואריה.

על פי הדיווח, באיירן תשלם להומלס כעשרה מיליון יורו לעונה במשך ארבע שנים, כאשר דורטמונד תקבל עבורו 30 מיליון יורו. בשבוע האחרון הגיב בלם נבחרת גרמניה לשמועות לפיהן הוא עומד לעזוב את דורטמונד. "זו החלטה גדולה מאוד", אמר, "כשאחליט סופית אנשים יבינו כמה זה קשה לי. קבעתי לעצמי תאריך להחלטה אך אני שומר אותו לעצמי. בשבועות האחרונים לוקח לי חצי שעה להרדם על לילה בגלל שזה עניין גדול עבורי".

אביו של הומלס, הרמן, כדורגלן עבר בעצמו, עבד במחלקת הנוער של באיירן עד 2012, אז הוחלף על ידי סטפן בקנבאואר, בנו של פרנץ. החלפתו של אביו גרמה להומלס לומר בזמנו שכבר לא אכפת לו מהקבוצה, אך גם הרמן בעצמו אמר לאחרונה: "מאטס עומד בפני החלטה עצומה לקריירה שלו ולחיים שלו. אם יעזוב את דורטמונד הוא יילך לאחד מחמשת ששת מועדוני הצמרת של אירופה, אחד מהם הוא כמובן באיירן מינכן".

באיירן ניסתה בשנים האחרונות לפתות את מרקו רויס להגיע, אך קשר דורטמונד שלא כמו חבריו לא ממהר לעשות את הצעד הזה ובפברואר 2015 אף האריך את חוזהו עד 2019 והסיר ממנו את סעיף היציאה, בכוונה להשאר ולהוביל את הקבוצה. כעת נראה שבכל זאת רכבת הכוכבים מדורטמונד לבאיירן לא מתכוונת להעצר.

מאטס הומלס שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
כמו גצה ולבנדובסקי? הומלס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully