וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי הגיש תביעת בוררות נגד בית"ר: "לא חלמתי שהיום הזה יגיע"

25.4.2016 / 9:52

טוויסט נוסף בפרשה: הקשר, ששותף אמש מול מכבי חיפה, פנה למוסדות משפטיים במטרה להשתחרר מבית"ר באופן מיידי: "המועדון דחק אותי לפינה, לא נשארה לי שום ברירה אחרת. אסור לי להסתכן"

one

עומר אצילי הגיש הבוקר (שני) תביעת בוררות נגד בית"ר ירושלים במטרה להשתחרר מיידית מהקבוצה. הקשר, שחזר אמש לפעילות ושותף לראשונה אחרי חודשיים בהפסד 1:0 למכבי חיפה, פנה לאפיקים משפטיים באמצעות עו"ד רועי רוזן, אחרי תקופה ארוכה של מתיחות בינו לבין הבעלים אלי טביב על רקע הניסיונות להגיע לעמק השווה במו"מ להארכת חוזהו בקבוצה. "אני עצוב ומצטער שלכך הגיעו הדברים", כתב אצילי בכתב התביעה. "לא חלמתי בחלומות הכי גרועים שלי שהיום הזה יגיע, אבל באמת שהמועדון דחק אותי לפינה עד שלא נשארה לי שום ברירה אחרת. אני לא יכול להסתכן שמה שעברתי בחודשיים האחרונים ימשיך עוד יותר משנה. אסור לי.

"אני לא יודע מה יכול לקרות מפה והלאה, לאן הדברים יתגלגלו ומה עוד יכול לקרות להשתנות. ברור שבחיים שלי לא הייתי בסיטואציה הזאת ומקווה שגם לא אהיה בעתיד. חבל ועצוב שהגענו לאן שהגענו. נחיה ונראה ונקווה לטוב".

לידיעה הראשונית על כוונתו של אצילי לפנות לבוררות

עומר אצילי שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
חזר אחרי חודשיים. אצילי מתחמם לקראת הכניסה מול מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

עו"ד רועי רוזן, נציגו של אצילי, מסר: "אחרי חודשיים של סיוט מתמשך, שלא רק שלא מתקרב לסיומו, אלא הולך ומקצין מיום ליום, נאלץ עומר אצילי, בלית ברירה וכמוצא אחרון, להגיש תביעת בוררות כנגד בית"ר ירושלים בבקשה להשתחרר משורות המועדון שהוא כה אוהב ושהוא ראה את עצמו חלק בלתי נפרד ממנו לעוד שנים ארוכות.

"השורה התחתונה היא שהיחס הלא הוגן של מועדון בית"ר ירושלים ובעליו כלפי האנשים הצעירים שמועסקים על ידם חייב להיפסק, אחת ולתמיד. לא יכול ששחקן מצטיין ובחור חיובי יסבול מהתנכלות של מעסיק שיוצר, במכוון וללא שום סנטימנטים, סביבת עבודה כוחנית ומאיימת, על לא עוול בכפו.

"בית"ר ירושלים ובעליה מסרבים לקבל את העובדה ששחקן כדורגל הוא לא סחורה בשוק ולא חפץ שמוכרים בחנות. הימים האלה עברו מהעולם - גם בכדורגל וגם בכלל. עומר אצילי הוא לא חפץ ולא סחורה - הוא לא "שייך" לבית"ר ירושלים, לא לאלי טביב ולא בכלל - הוא אדם ועובד בעל זכויות, רגשות ורצונות שראויים לכיבוד מינימאלי ולסביבת עבודה שפויה. בית"ר ירושלים ובעליה, למרבה הצער, לא רואים כך את הדברים ולכן, בלית ברירה ובצער נאלצנו לפנות לערכאה משפטית כדי לקבל את הצדק שצריך להיעשות ובמקרה הזה גם להיראות. אנחנו בטוחים שכך יהיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עומר אצילי, דן איינבינדר, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
רק אתמול בבית"ר עוד חשבו לשדרג לו את ההצעה. אצילי עם איינבינדר/קובי אליהו

אמש עוד נשמעו בבית"ר קולות להשאירו בקבוצה ולשדרג את ההצעה שהוגשה לו. "עומר החזיק את הקבוצה עד ששכטר הגיע ואם לא יישאר הקבוצה תיפגע משמעותית", אמרו בקבוצה. "כל פיתרון, אם זה שחרור דרך בוררות או מכירה יעשה מבית"ר קבוצה קטנה ובלי שאיפות. צריך להעלות לו את ההצעה ולגרום לו להישאר. כל היציע קרא לו אתמול ועודד אותו, הקהל של בית"ר לא פראייר".

גם אצילי נשמע אופטימי למדי אתמול בנוגע לאפשרות שיישאר בבית"ר. "היה כיף לחזור לשחק, אני מחכה כבר לשבוע הבא", אמר. "דברים לא הסתדרו, אבל אני מקווה שבהמשך הם יסתדרו. אני רוצה להמשיך בבית"ר ירושלים ואני מקווה שהדברים יסתדרו בעתיד". כשנשאל האם יהיה בעונה הבאה בבית"ר, אמר אצילי: "אני לא יודע, אני מקווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully