וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עומר אצילי בסגל למשחק נגד מכבי תל אביב

10.4.2016 / 13:18

הקשר שנראה מאוד עצבני באימון המסכם, צפוי להשתלב כמחליף: "עוברת עליו תקופה לא קלה". בבית"ר חוששים שהוא יפנה לבוררות, אבל בסביבתו עוקצים: "מי שלא מפר חוזה, לא חושש מבוררות"

צילום מסך

בית"ר ירושלים תפגוש מחר (שני, 20:55, ערוץ 1) את מכבי תל אביב בבלומפילד כאשר הפועל באר שבע מחזיקה לה אצבעות שתחזור עם כל תוצאה פרט להפסד, מה שישאיר את החבורה של ברק בכר במקום הראשון. כזכור, בשני המשחקים הקודמים נגד מכבי תל אביב בית"ר סיימה עם ניצחון חוץ בבלומפילד (2:4) ותיקו ביתי בטדי (2:2).

יחד עם זאת, האווירה באימוני בית"ר ירודה למדי. נראה שמאז החלה פרשת עומר אצילי כל האווירה סביב המועדון השתנתה לרעה והאימונים בהתאם. יותר מדי שחקנים כבר מרגישים שלא ימשיכו וחלקם מנסים לבחון את הגבולות של הצוות המקצועי.

שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים. ברני ארדוב
אווירה קשה. שחקני בית"ר/ברני ארדוב

אצילי ייכלל מחר בסגל למשחק בבלומפילד, אבל ייפתח על הספסל. הקשר אמור להשתלב במהלך המחצית השנייה - בהתאם להתפתחות של המשחק. באימון היום הוא נראה עצבני מאוד ואף קיבל אישור לרדת לחדר ההלבשה כמה דקות לפני הסיום. בצוות המקצועי הסבירו: "עומר עובר תקופה לא פשוטה. צריך לעזור לו להיות רגוע ולא לחמם את הגזרה"

בבית"ר חוזרים ואומרים כי מי שעומדת מאחורי האחים קצב והרצון שלהם לסעיף שחרור לאצילי זאת מכבי תל אביב. ייתכן שהבעלים אלי טביב ייזום שיחה עם ג'ורדי קרויף בנושא בכדי להבין מה פשר הדברים. אגב, אחת הסברות שעלתה בבית"ר היא כי המטרה של האחים קצב היא לקחת את אצילי לבוררות בסיום העונה ולנסות לשחררו מבית"ר בשל שלילת זכויותיו כשחקן.

אצילי עצמו אמר לשחקנים בקבוצה כי "מריצים שמועות שמכבי בגב שלי והראש שלי שם והכל שקרים. הכל עניין של מו"מ מול בית"ר ולא שום דבר אחר". בנוסף, בסביבתו של השחקן הגיבו לטענות ואמרו: "מי שלא מפר חוזה, לא חושש מבוררות. אנחנו רק רוצים שיכבדו את ההסכם עם השחקן".



.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
כיתוב: עומר אצילי, בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עצבני באימון. אצילי/ברני ארדוב

שחקנים בקבוצה סיפרו: "זה לא דומה למה שהיה כאן עד לפני חודש. האווירה ירודה והשחקנים בהתאם. היו שחקנים שעזבו את האימונים על דעת עצמם בימים האחרונים ואף אחד לא עשה עם זה כלום. יש הרגשה שרק רוצים שהעונה כבר תסתיים. אם נקבל מחר בראש ממכבי זה יהרוס את כל היופי של העונה הזאת, נצטרך למצוא דרך להתעלות מחר".
בנוגע להרכב הקבוצה, נראה כי אבישי כהן ימשיך לקבל קרדיט באגף ימין והקבוצה תפתח עם אותו ההרכב שפתח נגד ב"ש. ארסניו ולפורט ימשיך להיעדר וצפוי לחזור לסגל כבר בשבוע הבא נגד רעננה.

בנוגע לטענות שמגיעות מכיוון באר שבע על חוסר הספורטיביות מכך שבית"ר תקבל 200 אלף יורו במידה שמכבי תל אביב תזכה באליפות אמרו שחקנים: "אפשר לחשוב שזה הולך לכיס שלנו. כל אחד משחק בשביל עצמו ובשביל הקריירה שלו לא בשביל הכסף של טביב. לא מדברים על זה בכלל, הוכחנו כבר השנה שנגד מכבי אנחנו מתעלים, ננסה גם מחר".



(עדכון ראשון: 11:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully