וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני סייף מתוסכל: "אדום? לא הגיע לי אפילו כרטיס צהוב"

שחקן הכנף של גנט כעס על הרחקתו בניצחון הדרמטי על גנק: "הלכתי לכדור, דיווייסט עשה הצגה". שופט המשחק: "מהזווית שלי הגלישה של קני הייתה נראית מסוכנת. החלטתי לשלוף את האדום תוך חצי שנייה"

קני סייף שחקן גנט. GettyImages
אמור לחזור למשחק החשוב מול קלאב ברוז'. סייף/GettyImages

שחקן הכנף של גנט, קני סייף, הורחק אמש (ראשון) בניצחון הדרמטי 1:2 על גנק כבר בדקה ה-44, ולא יוכל לשחק במשחק הבא של קבוצתו מול אנדרלכט. הקיצוני גלש בצורה מסוכנת לעבר סבסטיאן דיווייסט, וראה כרטיס אדום ישיר, כשמאמנו היין ואנהאזברוק מחא כפיים בהתרסה לעבר השופט והורחק אף הוא.

"אדום? לא הגיע לי אפילו צהוב", אמר סייף בנושא. "דיווייסט עשה הצגה, הוא שחקן (לא כדורגל) טוב. אני לא מבין את זה, הלכתי לכדור. הרגל שלי לא הייתה ישרה כפי שטען השופט. לא הגיע לי כרטיס אדום. אני מקווה שההתאחדות תצפה בתמונות ולא תשעה אותי. אני שמח שלפחות הגיע השער הדרמטי של נטו, שהמתיק מעט את הגלולה. כעסתי ביציע, הרגשתי שנטשתי את חבריי על כר הדשא".

"סייף כן נגע בי", אמר דיווייסט בתגובה. "הוא הלך עם הרגל קדימה. אני לא חושב שהכרטיס האדום לגמרי לא מוצדק", הוסיף חברו של דיווייסט לקבוצה, כריסטיאן קבאסלה".

"מהזווית שלי הגלישה של קני הייתה נראית מסוכנת", אמר שופט המשחק, אלכסנדר בוקו. "החלטתי תוך חצי שנייה לתת לו אדום, ואני לא חושב שמדובר בהחלטה שגויה".

סייף יחזור למשחק הביתי מול קלאב ברוז', שעשוי להשפיע על זהות האלופה הבאה. חמישה מחזורים נותרו עד לסיום העונה - וגנט רחוקה שלוש נקודות מהמוליכה קלאב ברוז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully