וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי כהן: "נייט רובינסון הגיע כדי לשחק כדורסל, לא קל לו עם הפסטיבל הזה"

25.4.2016 / 8:07

יו"ר הפועל תל אביב ניסה להסביר את התנהגות הכוכב שהורחק בניצחון על נס ציונה: "תנועות מגונות? רוצה לראות איך אתם תגיבו כשירקו עליכם 30 איש". רובינסון ומיטשל וואט יעמדו לדין ביום רביעי

one

הפועל תל אביב גברה אמש (ראשון) 86:87 על עירוני נס ציונה בחוץ בתום משחק דרמטי, העפילה למקום השביעי בטבלה לפחות עד משחקי היום, ורשמה לראשונה העונה שלושה ניצחונות רצופים. למרות הניצחון עיקר העניין סביב המשחק היה הרחקתם של נייט רובינסון ומיטשל וואט במהלך הרבע השלישי. על פי מצלמות הטלוויזיה, נראה כי רובינסון הכשיל את וואט בדרכו להגנה וסנטר נס ציונה משך את הגארד עמו אל הרצפה. השניים החליפו דחיפות הדדיות כשכוכב ה-NBA לשעבר ניסה אף להכות את וואט כשרק אנשי קבוצתו מנעו מהתגרה להתפתח.

בסיום המשחק סירב רובינסון, לראשונה העונה, לדבר עם התקשורת ומיהר לאוטובוס השחקנים. הוא ייקנס ב-12 אלף שקלים באופן אוטומטי, כשהיועצת המשפטית, עורכת הדין רונית אמיר-יניב, שהייתה היועצת המשפטית של הפועל תל אביב בעברה, החליטה להעמיד אותו ואת וואט לדין, כשהשניים צפוים לספוג עונש הרחקה ממשחק נוסף. במקרי האלימות האחרונים בליגה, בהרחקתם של צ'ארלס תומאס מאשדוד ואייזיאה סוואן מראשון לציון בעונה שעברה, הרחיקה אמיר-יניב את השחקנים למשחק נוסף.

ברני ארדוב

"אנחנו עושים מה שאנחנו עושים, מקיימים איתו שיחות, לפעמים עם יותר לחץ, לפעמים עם פחות לחץ. אנחנו מבינים שצריך לתת לו את הספייס שלו, אבל מצד שני אסור שזה יפגע בקבוצה וכשזה פוגע בקבוצה, אנחנו מדברים איתו כמו עם כל שחקן אחר", ניסה להסביר יו"ר הפועל תל אביב, רמי כהן, מה הקבוצה עושה כדי לטפל בהתנהגות של רובינסון, שבשבוע שעבר הניף אצבע משולשת לעבר אוהדי הפועל חולון שקיללו אותו וירקו עליו. "תנועות מגונות? אני רוצה לראות איך אתם תגיבו כשירקו עליכם 30 איש".

"כמו כל שחקן אחר, כשהוא לא עושה משהו לא בסדר, אנחנו מטפלים בזה. לא חושב שיש קשר בין זה לבין התנועה של שבוע שעבר, כי מה שהוא עבר שם זה לא נעים לאף אחד", המשיך יושב הראש. "נעשה איתו שיחה כרגיל, ויהיה בסדר. לא זוכר מתי שחקן הורחק למשחק נוסף, העבר שלו נקי כי הוא פה מעט זמן. תלוי מה הוא עשה ומה עשה הצד השני. מקווה שיתנו לו לשחק. אני מאמין שהוא מתחרט. הוא בא לפה לשחק כדורסל, לא קל לו עם הפסטיבל הזה, הוא יוצא אחרי משחק שהוא לא היה בו טוב, ויש 200 ילדים שמחכים לו. יש פסטיבל וזה לא תמיד עושה לא טוב. הוא לא רוצה להתעסק בשטויות".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 86:87 את נס ציונה, רובינסון הורחק

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully