וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהמי: "רובינסון הזיק לנו היום, הקבוצה יותר חשובה משמות"

24.4.2016 / 22:27

מאמן הפועל תל אביב לא אהב את ההתנהגות של הכוכב שלו למרות ה-86:87 על נס ציונה: "הוא טיפוס מיוחד שצריך לעשות התאמות". ברקוביץ' הגיב בציניות: "וואט שחקן פרובוקטיבי, היה צריך להרחיק אותו"

שרון אברהמי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
כעס על רובינסון. אברהמי/ברני ארדוב

הפועל תל אביב רשמה היום (ראשון) ניצחון צמוד ודחוק של 86:87 על עירוני נס ציונה ועשתה צעד ענק אל עבר הבטחת מקום בפלייאוף. במקביל, נס ציונה הסתבכה קשות ותילחם נגד הירידה עד המחזור האחרון. הסיפור של המשחק הייתה עוד התפרעות של כוכב האדומים, נייט רובינסון שהורחק אחרי עימות פיזי עם מיטשל וואט.

מאמן האדומים, שרון אברהמי, אמר בסיום: "במחצית כעסתי מאוד על השחקנים. לקבל 50 נקודות במחצית זה הרבה יותר מדי. ידעתי שאם נפסיד פה, לא נוכל לסיים בפלייאוף. אמרתי לשחקנים דברים קשים מאוד במחצית. היינו בלי ג'ף אלן, נייט הורחק ונשארנו בלי הרבה שחקנים, אבל עם חבורה של גברים ששיחקו עם לב גדול. שיחקנו נכון מאוד בהתקפה ואני שמח מאוד שבסוף ניצחנו".

על רובינסון: "הוא לא עזר לנו, הוא הזיק היום ולכן הוא היה על הספסל גם בדקות לפני שהוא הורחק. נייט צריך לעשות את ההתאמות שלו, הוא טיפוס מיוחד, אנשים באים כדי להוציא אותו מריכוז, אבל הוא שחקן מספיק גדול בשביל לא להיכנס לדברים האלה. אני רוצה לדבר היום על תמיר בלאט שהוא בן 18 והחזיר אותנו למשחק. מדהים מה שמתן נאור עושה הגנתית והתקפית. ניצחנו עם הרבה לב היום. נייט שחקן מיוחד ואני נותן לו המון קרדיט אבל עד גבול מסוים. הוא היום לא היה טוב ולא היה אינטנסיבי. הוא רצה מאוד בתחילת המחצית השנייה עד ההרחקה ועלה עם אנרגיות אחרות. אני אוהב אותו מאוד, אבל הקבוצה מעל הכול ולא משחקים פה שמות".

דמיטריוס קונגר אמר בסיום: "ניסינו לשחק כדורסל חכם, לקחת זריקות טובות ולהיות אגרסיביים בריבאונד. הם הצליחו לקחת את הזריקה החופשית, אבל בכל מקרה היא הייתה שלהם, גם אם היינו קולעים בהתקפה האחרונה שהייתה לנו. ניסינו לא לעשות את הטעויות שעשינו במשחקים הקודמים בהם הפסדנו בדקות האחרונות. אני מקווה שנוכל ללכת רחוק בפלייאוף".

עופר ברקוביץ' מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
הגיב בציניות. ברקוביץ'/ברני ארדוב

מאמן המפסידה, עופר ברקוביץ' אמר לאחר המשחק: "ההרחקה שינתה את המשחק, חד וחלק. אין פה מה לדבר. אני חושב שהיא החמירה איתנו מאוד", והמשיך בציניות: "ידוע שמיטשל וואט זה שחקן מאוד פרובוקטיבי וטראש טוק ומרביץ לכולם ובעייתי, היה צריך להרחיק אותו. זה היה ב-60:68 והם רצו 0:12 אם אני זוכר נכון. המשחק הוכרע על דברים קטנים, גם כשהיה לנו את הכדור האחרון לשבע או שמונה שניות אחרונות, זה היה תחת לחץ. לצערי המשחק הלך נגדנו, אבל נצטרך להתרכז במשחק הבא מול חולון ולהביא את הניצחון משם. עזבו אותי, אל תכניסו אותי לשיפוט, אמרתי יותר מדי".

"מיטשל היה משמעותי מאוד, הגבוהים האחרים היו פחות במשחק. לא רק מיטשל, אלא גם טל דן הסתבך בעבירות והמשחק הוכרע על שפיץ, אין מה לעשות. אין שום סיבה להעמיד את מיטשל וואט לדין, לא היה צריך להגיע לכדי הרחקה, אפשר היה לגמור עם עבירה טכנית לשני הצדדים. הוציאו לנו שחקן משמעותי ולהם שחקן שלא השפיע בכלל המשחק. היו צריכים להפעיל שיקול דעת ולצערי זה לא קרה".

פוקוואן אדווין סיכם: "הם הצליחו לקלוע זריקות קשות למרות ששיחקנו הגנה טובה. הזריקות הקשות הללו נכנסו להם. מיטשל וואט הוא חלק חשוב מהקבוצה שלנו, הוא כוח התקפי והגנתי ועוזר לאחרים לקחת זריקות נוחות יותר. היה משחק תחרותי ולחוץ, אני לא חושב שהיה משהו אישי במאבק בין וואט לנייט רובינסון, זה היה בלהט המשחק. אנחנו מתרכזים רק בעצמנו, ננסה לתקן הכול ולעבוד קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully