וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברצלונה, אנחנו באים": אוהדי לסטר כבר חוגגים, ראניירי מאושר

עוד משחק ענק של השועלים, ללא ורדי המורחק, הציב אותם חמש נקודות בלבד מהאליפות. המנג'ר אמר: "בלי ג'יימי, כל אחד נתן עוד קצת מעצמו. היה לנו חלום וצריך להילחם כדי להפוך אותו למציאות"

one

חמש נקודות, או מעידה של טוטנהאם. זה כל מה שמפריד בין לסטר לאליפות סנסציוניות בפרמיירליג. השועלים עשו את שלהם והביסו בקלות 0:4 את סוונסי הערב (ראשון) וכעת הם מוכנים לשלושת משחקי הסיום הלא פשוטים המצפים להם: מנצ'סטר יונייטד בחוץ בשבוע הבא, אברטון בבית ולקינוח, צ'לסי בחוץ במה שמסתמן כמפגש בין האלופה היוצאת לאלופה הנכנסת. זה היה הניצחון הגדול בתולדות לסטר בפרמיירליג.

קלאודיו ראניירי מנג'ר לסטר חוגג. רויטרס
זה מתקרב. ראניירי מאושר/רויטרס

אוהדי לסטר היו בטירוף ביציעים. אחרי שירת "אנחנו נשארים בליגה", הם המשיכו ל"ברצלונה, אנחנו באים אלייך" ול"0:4 לקבוצה של שחקן אחד", כאשר הם מתכוונים לעובדה שהקבוצה נראתה נהדר למרות חסרונו של ג'יימי ורדי המורחק. זה היה המשחק ה-14 ברציפות בקינג פאוור סטדיום בו לסטר לא מפסידה, הרצף הכי טוב שלה מאז 1933.

אוהדי לסטר חוגגים. רויטרס
צעיפי האליפות כבר צצים/רויטרס

על פי הסטטיסטיקות של ESPN, ללסטר יש כעת 93.2 אחוז סיכוי לזכות באליפות ו-39.6 אחוז סיכוי להשיג את חמש הנקודות להן היא זקוקה כדי לא להיות תלויה בטוטנהאם.

קלאודיו ראניירי, שבסוף השבוע הסכים בפעם הראשונה לומר שלסטר מועמדת לאליפות, סיכם: "זו הייתה הופעה פנטסטית. בלי ג'יימי, כל אחד נתן עוד קצת מעצמו. אני שמח לראות את השחקנים שלי נלחמים יחד. אמרתי לג'ף שלופ שאני צריך את העוצמה שלו והוא סידר שער נהדר לאוז'ואה. כל השחקנים היו נפלאים. היה לנו חלום ועכשיו אנחנו צריכים להילחם כדי להפוך את החלום למציאות".

אוז'ואה, שכבש צמד, הוסיף: "הקבוצה הזו מדהימה. אני נהנה לשחק עם כולם ותמיד מוכן לעלות למגרש". ריאד מחרז, שכבש את הראשון כבר בדקה העשירית, אמר: "היה לי קצת מזל בגול, אני מרוצה מאוד. עוד שלושה משחקים נשארו ואנחנו מאוחדים ועובדים אחד עבור השני".

עוד באותו נושא

לסטר הביסה 0:4 את סוונסי, רחוקה חמש נקודות מאליפות

לכתבה המלאה
ג'יימי ורדי שחקן לסטר ביציע במהלך משחק. רויטרס
ורדי נהנה מהיציע/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully