וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טועמה בפודקאסט "הפודיום": "חבל שמכבי ת"א לא התנצלו, אבל זה המועדון"

הפודקאסט של אנשי וואלה! ספורט, אורן יוסיפוביץ וניצן ליבנה. עם יניב טוכמן על ספיחי פרשת טב"ח2, סלים טועמה על עליית מכבי שעריים וגיא גולד, על מנצ'סטר יונייטד ופריביו לקראת הקאמבק של משחקי הכס

מערכת וואלה!

הפודקאסט של אנשי וואלה! ספורט, אורן יוסיפוביץ וניצן ליבנה. עם יניב טוכמן על ספיחי פרשת טב"ח2, סלים טועמה על עליית מכבי שעריים (וכן, גם הוא התייחס לפרשת טב"ח2) וגיא גולד, על האכזבה הגדולה ממנצ'סטר יונייטד וואן חאל, ופריביו לקראת הקאמבק של משחקי הכס.

לו"ז האזנה:

איך טל בן חיים תפס את מקומו של אליהו הנביא (02:30), מי באמת אשם בהוצאת החוץ (04:30), יניב טוכמן נערך לנסיעת הבכורה לדוחא (09:40), המפשעה השורקת של בן חיים (11:30) וחגיגות המדליה של אורי ששון (15:50). סלים טועמה על חגיגות העלייה של שעריים (18:15), ההתאקלמות בליגה א' (21:00), קרבות האליפות והוצאות החוץ של מכבי (25:45) והצד התימני במשפחת טועמה (32:00). גיא גולד על מנצ'סטר יונייטד (35:35) האם ג'ון סנואו חי (42:00) שונאים ילדים קטנים (48:10) מה נסגר עם חאליסי (55:00).

שחקן הפועל תל אביב סלים טועמה מול שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. ברני ארדוב
"חבל שהם לא מודים שטעו, אבל זה המועדון". טועמה וחבר לשעבר/ברני ארדוב

סלים טועמה אמר בראיון: "חשבתי שטל בן חיים התבגר, אבל מתברר שזה לא קרה. חבל שהשחקנים של מכבי תל אביב עשו טעות וממשיכים בקו הגנה על השחקנים ועל המועדון במקום להודות שטעו ולהתנצל, זה היה נראה הרבה יותר מכובד, אבל אין מה לעשות. זה המועדון, כך הוא מתנהל. בכדורגל הגלגל מסתובב, בסוף הם יישארו גם מהגביע וגם מהאליפות.

כל מי שנגע בכדור, הייתי מצפה ממנו לעצור, אבל בן חיים היה יכול לחסוך את כל זה בהוצאת החוץ. אני מסכים שיש בזבוזים ושרוצים לשחק מהר ושלא צריך להוציא חוץ על כל דבר, אבל זה לא היה בזבוז זמן, זו הייתה הדקה ה-25, היה להם עוד הרבה זמן לחזור. מכבי תל אביב אולי הייתה מנצחת את המשחק הזה בספורטיביות, אי אפשר לדעת, אבל לא בצורה הזאת.

אם שחקן מהקבוצה שלי היה עושה משהו רע והוא יודע שהוא עשה משהו רע, הייתי מגן עליו, הייתי אומר שהוא מבין שטעה. אבל פה אף אחד לא מבין מה הם עשו, כל השחקנים הולכים איתו. זה בסדר גמור וככה צריך להיות, אבל אם היו אומרים שהוא עשה טעות זה היה מתקבל, ככה צריך, יותר מאשר שזו העמדה במועדון וככה משחקים. לאורך כל הקריירה לא שיחקתי מגעיל ולא הוצאתי כדורים, אין קשר בין מה שקרה למה שהם הוציאו על יוסי אבוקסיס, זה לא אותו מצב ולא אותה סיטואציה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully