וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה מנשנגלדבאך ניצחה 1:3 את הופנהיים, האנובר ירדה רשמית

הסייחים עם ניצחון ביתי תשיעי בעשרת המחזורים האחרונים וצימקו את הפער מהמקום הרביעי לנקודה אחת. האנובר נפרדה רשמית מהליגה אחרי 14 שנה אחרי שפרנקפורט ניצחה 1:2 את מיינץ

מחמוד דאהוד שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
מחמוד דאהוד עם שער ובישול/GettyImages

המחזור ה-31 בבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שני משחקים. במשחק הראשון הצליחה בורוסיה מנשנגלדבאך לנצח 1:3 את הופנהיים, בהמשך הצליחה איינטרכט פרנקפורט לנצח 1:2 קריטי במיוחד את מיינץ בדרבי. משמעות הניצחון הזה היא שהאנובר ירדה באופן רשמי לבונדסליגה השנייה. הפער בין האנובר לוורדר ברמן הוא תשע נקודות, בעוד ההפרש מפרנקפורט עומד על שמונה נקודות. השתיים, פרנקפורט וברמן, ייפגשו במחזור הסיום, מה שאומר שאחת מהן לפחות תשיג נקודות וזה אומר שהירוקים ירדו ליגה. ערב עצוב להאנובר, שיורדת לליגה השנייה אחרי 14 שנה.

בורוסיה מנשנגלדבאך - הופנהיים 1:3

הסייחים עם ניצחון ביתי תשיעי בעשרת משחקי הליגה האחרונים. בורוסיה מנשנגלדבאך, שרק במחזור שעבר הפסידה 2:0 להאנובר החלשה, ניצחה 1:3 את הופנהיים ורשמה ניצחון חשוב מאוד במאבק על המקום הרביעי והכרטיס למוקדמות ליגת האלופות.

גלדבאך עלתה ליתרון בדקה השביעית. אוסקר ונדט השבדי קיבל כדור בתוך הרחבה בצד שמאל ויישר למרכז, ג'רמי טוליאן ניסה להרחיק ולבלום את אנדרה האן, אבל דחק את זה לשערו הוא וזה 0:1. מחמוד דאהוד הכפיל את התוצאה בדקה ה-45. הפעם אנדרה האן בישל. האן הגיע לכדור שחזר משוער היריבה והשאיר יפה לדאהוד, שמקרוב בעט פנימה את ה-0:2. אנדריי קרמאריץ' הצליח לצמק בדקה ה-54 לאחר בישול של קווין פולאנד, אבל האן קבע את תוצאת המשחק עם שער בדקה ה-61 אחרי בישול של דאהוד.

אוהדי בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
אוהדי גלדבאך בטירוף/GettyImages

איינטרכט פרנקפורט - מיינץ 1:2

הנשרים הצליחו להשיג ניצחון קריטי במאבקי התחתית שלהם. איינטרכט פרנקפורט חזרה מפיגור כדי לנצח 1:2 את מיינץ בדרבי בזכות שער של מרקו רוס (28) ועצמי של שטפן בל (84) שמחקו יתרון מוקדם של דניאל ברוזינסקי (18). פרנקפורט במקום ה-17 והלפני אחרון, אבל מרחק נקודה אחת בלבד מוורדר ברמן במקום שמוביל למבחנים ושלוש פחות משטוטגרט שנמצאת במקום ה-15 ממנו נשארים בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מרקו רוס שחקן איינטרכט פרנקפורט (שמאל) עם לוקאש ראדצקי שוער הקבוצה. GettyImages
מהפך וניצחון גדול. רוס וראדצקי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully