וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי שוב לא ניצחה בבית, הפעם סיימה ב-1:1 מול נאנט

מועדון הפאר הכושל נותר ללא ניצחון בסטאד ולודרום מאז 13 בספטמבר. אנקולו כבש שער עצמי ותובאן השווה, אך רומאו הורחק והתכולים לא הצליחו לנצח. הפצוע הנצחי אבו דיאבי שוב נפצע. מונאקו שלישית אחרי 1:1 בראן

פרנק פאסי המאמן הזמני של מארסיי (מימין) עם עוזרו באזיל בולי. רויטרס
גם הם לא עזרו. פרנק פאסי, מימין, עם באזיל בולי/רויטרס

גם העלייה לגמר הגביע וחילופי המאמנים לא השפיעו על מצבה העגום של מארסיי בליגה, כשהפעם התכולים סיימו ב-1:1 בבית מול נאנט מחוסרת העניין ונותרו ללא ניצחון בסטאד ולודרום מאז 13 בספטמבר. מונאקו סיימה ב-1:1 בראן ונותרה במקום השלישי.

מארסיי - נאנט 1:1

פרנק פאסי עמד על הקווים יחד עם באזיל בולי, ובמארסיי האמינו כי אחרי העלייה לגמר הגביע יגיע גם ניצחון ליגה שישבור את הנאחס הביתי. אז האמינו. הבלם הקמרוני ניקולא אנקולו כבש שער עצמי מטופש בדקה ה-31 ופלוריאן תובאן, כובש שער הניצחון בגביע, הציל נקודה עם שוויון בדקה ה-49. אם לא מספיקות הצרות אז אלכסיס רומאו הורחק בדקה ה-56 ובחלוף 10 דקות קרה אירוע בלתי ייאמן: אבו דיאבי, במשחקו השלישי בלבד בליגה, סובב את הקרסול ונפצע שוב. 11 משחקי ליגה ללא ניצחון למארסיי.

ראן - מונאקו 1:1

הקבוצה מהנסיכות ספגה שוויון בדקה ה-80 ולא הצליחה לשוב אל המקום השני. ראן הגיעה אחרי שתי תבוסות זהות של 3:0 מול ניס וגנגאן, ובדקה ה-14 נקלעה לפיגור אחרי שער של הלדר קוסטה אחרי כדור חוץ שיצר בלגן ברחבת המארחת ובישול של נביל דיראר. אלא שבדקה ה-80 ג'ובאני סיו הצליח לאזן מקרוב. ראן נותרה במקום השביעי.

גאזלק אז'קסיו - באסטיה 2:3

כמו בסיבוב הקודם, גם הפעם גאזלק ניצחה בדרבי של קורסיקה והפעם היא תוגמלה בהיחלצות מהקו האדום, כשמי שירדה לשם במקומה היא ריימס. חאליד בוטאיב, שכבש גם בסיבוב הראשון, השווה בדקה ה-20 אחרי שער יתרון של אקסל אנגנדו (9) וגרגורי פוז'ול (37) ומוחמד לארבי (63 בפנדל) הפכו. יוהאן קהוזאק צימק (76).

סנט אטיין - לוריין 0:2
לסנט אטיין: נולן רו (76 ו-90)

גנגאן - קון 1:1
לגנגאן: ז'רמי סורבון (82). לקון: רוני רודלן (30)

מונפלייה - טרואה 1:4
למונפלייה: ז'רום רוסיון (13), מתיו סונייה (27, עצמי), ז'ונאס מרטן (34), סולימאן קמארה (55). לטרואה: סטפן דרביון (20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully