וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 81:96 את הפועל אילת

האדומים עם ניצחון ליגה שמיני ברציפות ועצרו את המומנטום של הדרומיים, שהגיעו לאחר שבעה ניצחונות בשמונת המחזורים האחרונים. הקבוצה של דני פרנקו זקוקה לניצחון אחד כדי להבטיח את המקום הראשון בעונה הסדירה

one

הפועל ירושלים ממשיכה במומנטום. האדומים ניצחו הערב (ראשון) 81:96 את הפועל אילת, במסגרת המחזור ה-30 בליגת העל. לקבוצה של דני פרנקו, שנראתה נפלא בשלושת הרבעים הראשונים וסגרה את המשחק בשלב מוקדם מאוד, זהו ניצחון ליגה שמיני ברציפות והיא רחוקה ניצחון אחד בלבד מהבטחת המקום הראשון בליגה בעונה הסדירה כשהיא במאזן כללי של 6:23. מנגד, המומנטום המצוין של הפועל אילת נקטע אחרי שהיא ניצחה בשבעה משמונת משחקיה האחרונים. הקבוצה של עודד קטש תמשיך להיאבק על המקום הרביעי כנראה עד המחזור האחרון. ג'וש דאנקן רשם משחק מצוין עם 21 נקודות ו-6 ריבאונדים והצטיין במיוחד לאחר שליאור אליהו נפצע וירד אל הספסל בשלב מוקדם.

ג'וש דאנקן שחקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
דאנקן/מגד גוזני

אילת פתחה חזק ועלתה ל-9:11 אחרי שלשה של קאליף ווייאט, ירושלים לא התייאשה ורצה בטירוף כל הדרך ל-11:20 עם שמונה נקודות של אי ג'יי רולנד ועוד שתיים של דונטה סמית' ושל רפי מנקו.. אילת הצליחה לצמק את הפער מעט לקראת סיום הרבע ואחרי עשר דקות זה 19:24 לירושלים.

הרבע השני נפתח כשירושלים מצליחה לשמור על הפער שלה ולא מאפשרת לאורחת לצמק. ג'וש דאנקן קלע שתיים והוסיף אחת מהקו כדי להעלות את האדומים (היום בלבן) ל-26:34. ירושלים המשיכה להגדיל את הפער וניצלה את היתרון הגדול כדי להכניס גם את ג'וש דאנקן לעניינים וזה 35:47. במחצית זה 37:52 קל במיוחד להפועל ירושלים.

ירושלים המשיכה לרוץ ברבע השלישי ועלתה ל-41:64 כשטוני גפני ודונטה סמית' מחממים את הידיים שלהם. האדומים המשיכו לרוץ, לקלוע מכל טווח ולחגוג עם מתפרצות קטלניות וסגרו את הרבע ב-54:81. אילת פתחה טוב את הרבע האחרון עם 0:8 אחרי נקודות של עמית שמחון ו-ווייאט וזה 62:81. ירושלים קלעה הרבה רצופות ועלתה ל-62:85. בסופו של דבר, הפועל ירושלים ניצחה 81:96 אחרי הרבה דקות גארבג' טיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ג'וש דאנקן שחקן הפועל ירושלים (שמאל) מול אלאדי אמינו שחקן הפועל אילת. מגד גוזני
דאנקן מול אמינו/מגד גוזני

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: ג'וש דאנקן 21 נקודות ו-6 ריבאונדים, דונטה סמית' 17, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, אי ג'יי רולנד 13 ו-6 אסיסטים, יותם הלפרין 13, טוני גפני 11 ו-8 ריבאונדים, בר טימור 9 ו-5 ריבאונדים, איליי הולמן 7, רפי מנקו 5. איגור מאיור (02:55 דקות), יוחאי צוקרמן (01:22) וליאור אליהו (01:02) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו להפועל אילת: קאליף ווייאט 18 נקודות ו-7 אסיסטים, דיאנדרה קיין 15, לה קווינטון רוס 14 ו-6 ריבאונדים, עמית שמחון 11, אלאדי אמינו 10 ו-9 ריבאונדים, רם אליאספור 8, אפיק ניסים 3, אלישי כדיר 2. אלון ספיר (07:57 דקות) שותף, אך לא קלע.

איליי הולמן שחקן הפועל ירושלים (ימין) מול הפועל אילת. מגד גוזני
הולמן/מגד גוזני
ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
ליאור אליהו/מגד גוזני
אוהדי הפועל ירושלים. מגד גוזני
אוהדי הפועל ירושלים/מגד גוזני
ג'וש דאנקן שחקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
ג'וש דאנקן/מגד גוזני
רפי מנקו שחקן הפועל ירושלים (שמאל) מול עמית שמחון שחקן הפועל אילת. מגד גוזני
מנקו מול שמחון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully