וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוס: "יש בתקשורת הרבה בולשיט", מדוניאנין: "בן חיים לקח החלטה נכונה"

24.4.2016 / 16:20

מאמן הצהובים דיבר לקראת המפגש הטעון בין הקבוצות בדוחא (שני, 20:55, ערוץ 1): "את ההחלטה במקרה בן חיים צריך לתת לשופט". הבוסני: "אף אחד לא מדבר על הפנדל שהגיע לנו, תמיד רוצים שנפסיד"

צילום: קובי אליהו, עריכת וידאו: מרום שפיצר

מכבי תל אביב תתארח מחר (שני, 20:55, ערוץ 1) בדוחא, שם תפגוש את בני סכנין למשחק טעון במיוחד, זאת בשל האירועים במשחק הקודם בין השתיים ביום חמישי במסגרת חצי גמר הגביע. רגע לפני ההתמודדות, המאמן פטר בוס דיבר במסיבת העיתונאים המסורתית של הקבוצה לקראת המשחק.

מדוברות המשטרה נמסר לקראת המשחק: "נבקש מקהל האוהדים להגיע כשעתיים-שלוש לפני תחילת המשחק על מנת למנוע עומסי תנועה בצירים המובילים לאצטדיון ועומסים בשערים. על אוהדי מכבי תל אבי לרכוש כרטיסים לפני ההגעה למגרש מהנהלת הקבוצה, לא תהיה מכירת כרטיסים בקופות.
המלצתנו לקהל האוהדים, היא להגיע עם כלי הרכב לפארק אוסטרליה הסמוך למבנה מועצה אזורית משגב, משם יצאו בליווי ניידות משטרה אל מגרש חניה מסודר הסמוך לאצטדיון.
יתבצע בידוק קפדני בשערים לכל האוהדים, לא נאפשר כניסה לאצטדיון ללא בידוק גם אם החל המשחק, ולכן הגיעו מוקדם. לא תתאפשר פריסת דגלים באצטדיון ולא תותר הכנסתם. לא תתאפשר הכנסת נשק לתחומי האצטדיון, שוטרים נושאי נשק שאינם בתפקיד נדרשים להגיע עם תעודת מינוי. לא נאפשר כל גילוי אלימות בתחומי האצטדיון ומחוצה לו או פגיעה ברכוש, המשטרה תמצה את הדין עם המעורבים".

פטר בוס מאמן מכבי תל אביב לצד האריס מדוניאנין. קובי אליהו
"אסור למעוד". בוס ומדוניאנין/קובי אליהו

פטר בוס פתח בדברים ואמר: "הכל בסדר, אין השלכות מהמשחק הקודם נגד סכנין. אנחנו חושבים רק על כדורגל, על זה מדובר. אם שחקן יהיה כשיר, הוא ישחק, גם טל בן חיים. נראה מה יהיה באימון היום".

"היו להם הזדמנויות טובות לפני השער. הם הראו שהם יכולים ליצור מצבים ואנחנו נצטרך להראות שאנחנו יכולים לעצור אותם. יש עוד חמישה משחקים עד תום העונה, אנחנו נקודה אחרי ב"ש, וזה לא משחק קל. יש לנו שחקנים טובים ונעשה הכל על מנת לנצח את המשחק. לא אשנה טקטיקה לעולם. הטקטיקה היא לתקוף ולנצח".

על מקרה בן חיים אמר בוס: "אני מייעץ לשחקנים מה שאמרתי לעצמי. הם לא חייבים להקשיב למה שאומרים בתקשורת. צריך להתרכז בכדורגל ולא לדבר על זה בתקשורת. אנחנו צריכים לעשות עבודה טובה יותר בהגנה. ישבתי עם השחקנים אחרי המשחק ואני מצפה שהם ימלאו את ההוראות במשחק הקרוב ויתקנו את הטעויות".

"לדעתי, אי אפשר לתת לשחקנים להחליט, צריך לתת לשופט לעשות את זה. היה משהו דומה במשחק בין הפועל באר שבע למכבי חיפה, כששחקן היה פצוע וקבוצה השיגה פנדל. זה היה פחות או יותר גם בבאר שבע נגד סכנין. אלו דברים שקורים".

"לא צריך להאשים את האוהדים שלנו, ואני לא מבין למה אוהדי סכנין כועסים על האוהדים שלנו. מה הם אשמים? יש כל כך הרבה בולשיט בעיתונים, שאני לא קורא הכל".

"יש לנו שלושה משחקים בתקופה קצרה, ואם יש לי הזדמנות לתת לשחקנים כשירים לשחק, אז אתן. חשוב לתת לגל מנוחה ונתתי לדור פרץ לשחק, שהוא שחקן מוכשר מאוד. יש הרבה פצועים, אבל אני מקווה שנוכל להשתמש בהם עד סוף העונה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פטר בוס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"חושבים על כדורגל". בוס/קובי אליהו

האריס מדוניאנין התייחס גם הוא לנושא בן חיים: "למה אף אחד לא מדבר על הנבדל של סכנין, או על הפנדל שהגיע לנו? כולם מדברים על הרגע הזה. לפעמים אנחנו לא מבקיעים במצבים האלה, אבל כבשנו, אז כועסים עלינו. ברוב הזמן, קבוצות אחרות מסתגרות נגדינו ומשחקות מלוכלך. זו הייתה ההחלטה הנכונה, עוסמאן שיחק 90 דקות לבסוף. טל לקח החלטה של רגע וזה לא החלטה שלו, זו החלטה של השופט. זה החוקים בכל מקום".

"סכנין קבוצה טובה, היא מחכה להזדמנויות שלה. שיחקנו כדורגל התקפי מאוד ואם לא שמים לב אפשר לספוג. צריך להיות מרוכזים, אבל צריך להראות אומץ וזה מה שעשינו. אני תמיד מחפש לשחק קדימה. לפעמים זה קשה מאוד כי יש צפיפות גדולה. אם אני יכול לבעוט מ-20 מטרים, אז אבעט. יצרנו הרבה מצבים ועשינו את זה טוב".

"יש לנו נוהל מרוכז. אני או זהבי לוקחים את הבעיטות החופשיות. הפעם הוא בעט את הראשונה ואני את השנייה. אם הוא רוצה לבעוט אני אתן לו. הוא סקורר מצוין ואם הוא מרגיש טוב הוא ייקח את הבעיטה".

"אני מרגיש בטוח לשחק בדוחא. תמיד כולם נגדנו והם רוצים שנפסיד. חלאילה אמר לי אחרי המשחק שיהיה משחק קשה בשני. זה יהיה משחק רגיל".

יואב זיו שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יואב זיו/קובי אליהו
פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב. קובי אליהו
ראיקוביץ' באימון/קובי אליהו
טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
טל בן חיים/קובי אליהו
פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב. קובי אליהו
ראיקוביץ'/קובי אליהו
האריס מדוניאנין שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מדוניאנין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully