וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו יונס: "נקבל את אוהדי מכבי ת"א בצורה הטובה ביותר". ביין: "הפגינו אחריות"

יו"ר בני סכנין ומנכ"ל מכבי תל אביב דיברו לקראת המפגש הטעון בין השתיים בדוחא. מירי רגב: "אני קוראת למשטרה לנהוג ביד קשה ומצפה מהאוהדים לשמור על אווירה ספורטיבית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
גם יו"ר ההתאחדות התייחס לנושא. המכתב של עיני/מערכת וואלה, צילום מסך

בני סכנין ומכבי תל אביב ייפגשו מחר (שני, 20:55, ערוץ 1) בדוחא, למשחק שינעל את המחזור בליגת העל. אחרי המפגש הטעון בין השתיים בגביע, שני הצדדים חוששים שההתמודדות לא תעבור בצורה חלקה, ובשל כך מנסים להרגיע את אוהדי הקבוצות, כשגם שרת הספורט, מירי רגב ויושב ראש ההתאחדות, עופר עיני, נרתמו למשימה.

ממנהלת הליגה נמסר: "המנהלת ושני המועדונים קוראים לקהל האוהדים לשמור על אווירה ספורטיבית ולהתרכז אך ורק בעידוד הקבוצה. נציגי מנהלת הליגות שוחחו עם אנשי משטרת ישראל, אשר יפעלו לאבטחת המשחק ללא פשרות ובאפס סובלנות כלפי מפירי סדר, על מנת שהמשחק יעבור בבטחה עבור קהל הצופים".

"משחק הכדורגל הוא יצרי ורגשי וחווינו רגעים כאלה ביום חמישי במשחק גביע המדינה", אמר יו"ר בני סכנין, מוחמד אבו יונס. "אנחנו משאירים את ההפסד מאחור ובאים למשחק כדי להתמקד במשימות הספורטיביות שנותרו לנו עד לסיום העונה. כל מי שמדבר בעילום שם בשם בני סכנין על אלימות וקבלת פנים שלילית למכבי תל אביב, פוגע במועדון. נבוא למשחק ספורטיבי על מנת לנצח על המגרש ונקבל את שחקני ואוהדי היריבה בצורה ההוגנת והטובה ביותר".

מנכ"ל מכבי תל אביב, מרטין ביין, אמר מנגד: "אנחנו מתייחסים למשחק בסכנין כפי שאנחנו מתייחסים לכל משחק ליגה רגיל ואני בטוח שכך נוהגת גם היריבה ושופטי המשחק. בהתייחס לחשיבות המשחק ועל מנת למנוע רעשי רקע מהשחקנים, אנו פונים לאוהדים שלנו לעודד את הקבוצה בצורה ספורטיבית ולהפגין אחריות. כל מי שמשתייך למכבי תל אביב חייב לוודא שהמשחק יסתיים ללא אירועים ויהפוך לאירוע מהנה עבור ציבור אוהדי הכדורגל בישראל".

שרת התרבות והספורט מירי רגב, הוסיפה: "יש בידם של האיומים וההסתה להחריף את האווירה בין השחקנים ולהביא לאלימות במגרש בין קבוצות האוהדים. אסור להשלים עם התנהגות כזו ברשתות החברתיות, יש לה השלכות קשות לאלימות במגרשים ומחוץ להם. אני קוראת למשטרה לנהוג ביד קשה ומצפה מהאוהדים לשמור על אווירה ספורטיבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully