וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה דמאיו: "לא זוכר שקבוצה בליגת העל עברה בעלות עם יתרת זכות"

אחרי 13 שנים, דמאיו נפרד בדמעות מבני יהודה: "משנה לשנה נהיה קשה לגייס כספים. ברק אברמוב והצוות שלו מגיעים עם כוונות טובות. העתיד? לא ישבתי עם אף אחד. הגעתי מאהבה, ואני עוזב באותה צורה. כתום עולה, יאללה בני יהודה"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מרום שפיצר

סוף עידן בבני יהודה. הבעלים ב-13 השנים האחרונות משה דמאיו דיבר היום (ראשון) על עזיבתו כבעלים של הקבוצה, אחרי שהוחלף על ידי הבעלים החדש, ברק אברמוב. דמאיו, שרכש את הקבוצה ב-2003, אמור לקבל פיצויים אחרי שחתם על העברת הבעלות בשבוע שעבר. בשבועות האחרונים החלה מחאת אוהדים נגדו, ובמסיבת העיתונאים הוא דיבר על כל הנושאים הבוערים.

משה דמאיו. קובי אליהו
עזב בדמעות. דמאיו/קובי אליהו

"בניגוד לפרסומים על קשיים כביכול במו"מ והערמת קשיים מצידי לגבי שחקנים שמשחקים בבני יהודה, לא היה ולא נברא", אמר דמאיו בפתיחת מסיבת העיתונאים. "הכל היה הליך מחייב על מנת לבצע העברה מסודרת כדת וכדין. אני לא זוכר שקבוצת כדורגל בליגת העל עברה בעלות עם יתרת זכות. הייתה מכה קלה בכנף, אבל גילינו בגרות, חוסן וחוזק ולמרות כל הקשיים, שזו הייתה השנה הקשה שלי בכדורגל, הצלחנו לחזור לליגת העל".

הבעלים היוצא המשיך: "הצלחנו לעלות תוך שנה בחזרה לליגת העל. זה לא היה פשוט, זה היה קשה מאוד. בתקופתי בני יהודה הגיעה חמש פעמים לאירופה. זה הישג ענק למועדון שכזה. בני יהודה התנהלה בצורה כלכלית נכונה לאורך השנים. מוסר התשלומים שלנו הוא בין הטובים בליגת העל. בכל עונה הייתי צריך לגייס מיליונים, שזה לא דבר פשוט. בתקופתי, הצלחנו למכור שחקנים בכ-20 מיליון שקל. אני לא מכיר רבים שעשו זאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
משה דמאיו הבעלים העוזב של בני יהודה. קובי אליהו
סוף עידן. דמאיו/קובי אליהו

דמאיו המשיך: "להביא זרים איכותיים בסכומים נמוכים יחסית לכדורגל הישראלי זה לא עניין של מה בכך. בפעם הבאה שיגיע לישראל שחקן שיהיה מלך השערים בכל הזמנים בקטגוריית השחקנים הזרים שיגידו לי. יש לנו מחלקת נוער מהטובות בארץ, המשלבת תוכנית לימודים. מעולם לא פיטרתי מאמן. תמיד ידענו להתמודד עם משברים ספורטיביים, ולא פיטרנו מאמנים. משנה לשנה נהיה קשה לגייס את הכספים, אבל למרות זאת, עם תקציבים נמוכים יחסית, הגענו להישגים".

עוד אמר המנכ"ל היוצא: "אני מעביר את ניהול המועדון לידיים טובות. ברק אברמוב והצוות שלו מגיעים עם כוונות טובות. אני קורא לכולם לאפשר להם להצליח. אני עוזב בראש מורם ומבחירה אישית. אני משאיר לברק מועדון חזק ויציב, בתקווה שיצעיד אותו קדימה. באתי באהבה ואני עוזב באהבה, אני כתום בנשמה, יאללה בני יהודה".

לסיום אמר דמאיו: "לא ישבתי עם אף אחד ואין בכוונתי לדבר עם אף אחד. עד לשריקה האחרונה אני שייך לבני יהודה. אחרי זה אשב עם עצמי, ואחליט מה אני רוצה. אני מרגיש הקלה; המעמסה הייתה גדולה. לא היה פשוט כלל להחזיק את המועדון הזה".

לסיכום אמר: "הבהרתי לברק שלא ניתן יהיה לשנות את שמה של בני יהודה, ושלא ניתן לשנות את הצבע הכתום. כמו כן, לא ניתן יהיה לאחד את הקבוצה עם קבוצה אחרת. אלו שלושה סעיפים המופיעים בחוזה. סיימתי שירות מילואים בבני יהודה, השתחררתי ועכשיו אחרים יתגייסו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully