וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט רובינסון: "הושפלתי כשירקו עליי, אחד האוהדים איים להרוג אותי"

גארד הפועל תל אביב התייחס לתקרית עם אוהדי חולון בראיון בארה"ב: "האוהדים כאן מטורפים. אחד מהם צעק לי 'פאק יו, נייט. אני אהרוג אותך'. טרה סימונס? אני פשוט לא מאמין שהוא לא ב-NBA"

one

נייט רובינסון עמד במרכז העניינים בשבוע האחרון ולא בגלל הצגה כזו או אחרת על הפרקט. במהלך המשחק של הפועל תל אביב מול הפועל חולון, ספג רובינסון קללות רבות ויריקות מאוהדי חולון כשירד לחדרי ההלבשה, ובעקבות זאת החליט להניף לעברם אצבע משולשת.

באחד מאתרי הספורט הגדולים בארצות הברית, "בליצ'ר ריפורט", שוחחו עם רובינסון על התקרית, ועל ההתאקלמות שלו בארץ הקודש. "ירקו עליי, זה היה משפיל", אמר רובינסון בנושא. "אבל ככה זה אוהדים. הם אומרים את הדברים הכי מטורפים שיש, אבל זה בסדר. בכל מקרה, לנו יש את האוהדים הטובים בעולם. בארצות הברית האוהדים רגועים מאוד. הם יושבים ורוצים ליהנות מהמשחק. אבל כאן, הסיפור הוא קודם כל האוהדים. אני מת על זה. זה מטורף. היה אוהד שצרח שהוא רוצה להרוג אותי. 'פאק יו, נייט רובינסון. אהרוג אותך'. שאלתי אותו אם לכסח לי את הצורה זה לא מספיק? זה היה הזוי".

"אני לא כאן בשביל הכסף", הוסיף רובינסון. "אמרתי את זה הרבה פעמים בעבר, ואגיד שוב - הגעתי לכאן כדי להיות עם חברי טרה סימונס. אגב, אני לא מאמין שהוא לא ב-NBA. ראיתי אותו משמיד שחקני NBA. גם אני יכול לחזור לליגה הטובה בעולם. זו לא שאלה בכלל. אבל הכול שם קשור לפוליטיקה ואת מי אתה מכיר. ככה זה עובד".

הגארד סיכם: "אני אחד השחקנים הנמוכים הכי טובים אי פעם. אם הייתי מקבל דקות רבות יותר מהמאמנים הייתי אחד השחקנים הכי גדולים ב-NBA".

נייט רובינסון שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"מת על האוהדים". רובינסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully