וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט: סטפן קרי צפוי לשחק במשחק מספר 4 מול יוסטון

הגארד הפצוע של האלופה, שהחמיץ את שני המשחקים הקודמים בסדרה מול הרוקטס (1:2) בגלל פציעה בקרסול, ערך אימון עם חבריו: "יכול לעשות כל מה שאני צריך". קר יפקח על הדקות שלו

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
בשורה לחובבי המשחק. קרי/GettyImages

כוכב גולדן סטייט סטפן קרי צפוי לשחק במשחק מספר 4 בסדרה בין הווריירס ליוסטון ביום ראשון בלילה, כך אישר היום (שבת) מאמן האלופה סטיב קר. על פי קר, קרי כבר לא סובל מכאבים בקרסול הפגוע, שגרמו לו להחמיץ את משחקים 2 ו-3 בסדרה.

כזכור, קרי נפצע במהלך המשחק הראשון, ומאז לא חזר לפרקט. הווריירס הסתדרו בלעדיו במשחק מספר 2 ועלו ליתרון 0:2 בסדרה, אבל יוסטון הצליחה לצמק ל-2:1 עם ניצחון במשחק השלישי. קרי רצה לשחק כבר במשחק השלישי, אבל קר אמר אז ש"זה לא שווה את הסיכון".

בקבוצה יעקבו אחר קצת ההתקדמות של קרי, ואם לא תהיה נסיגה במצבו, הוא ישחק. "אני אוהב את המצב שבו אני נמצא עכשיו", אמר קרי היום. קר אמר ש"לא היו לו כאבים הבוקר אחרי האימון, כך שאנו מצפים שישחק. נראה איך יהיה מחר". עוד אמר המאמן שהוא צפוי להגביל את מספר הדקות של קרי, שישלים שמונה ימים בלי לשחק.

קרי הוסיף ואמר: "אלה לא כאבים. אלה דקירות שהן תופעת לוואי לכל מה שהקרסול שלי עבר. זה די צפוי. כל אחד מתמודד עם משהו, מבחינת כושר או פיזיות. זה די יציב. הוא לא נפוח או משהו, אני יכול לעשות כל מה שאני צריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully