וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סיכויים נמוכים מאוד שטל בן חיים ישחק בדוחא

23.4.2016 / 20:50

השחקן שעמד במוקד סערת חצי הגמר, נעדר מהאימון שקיימה האלופה. אם לא יוכל ליטול חלק גם באימון הבא ולאור האווירה הצפויה, ספק אם בכלל יצטרף לנסיעה. גל אלברמן עשוי להחליפו

one

בווידאו: תקציר חצי גמר הגביע הסוער בו ניצחה מכבי תל אביב 2:3 את בני סכנין

טל בן חיים עדיין לא מצליח להתגבר על המתיחה בשרירי המפשעה וסיכוייו לשחק מחרתיים בדוחא מול בני סכנין, נמוכים מאוד. בערב החג קיבלו שחקני הקבוצה מנוחה אחרי ההעפלה לגמר גביע המדינה, אבל הערב (שבת) קיימה מכבי תל אביב אימון בקרית שלום ממנו נעדר בן חיים, שהיה במוקד הסערה בחצי גמר הגביע שלשום.

כבר בסיום המשחק ביום חמישי הרגיש בן חיים את שרירי המפשעה ואף נותר במשך דקות ארוכות בחדר ההלבשה בחיפה, שם קיבל טיפול מהצוות הרפואי. השחקן העריך כבר שלשום שקיים סיכוי סביר שלא יוכל לשחק בסכנין ואכן היום הוא הצטרף לרשימת פצועי מכבי תל אביב שכוללת את טל בן חיים הבלם, עומרי בן הרוש ונוסא איגייבור. כל הארבעה לא התאמנו.

יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין מול טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
כלל לא יגיע? טל בן חיים במוקד המהומה בחצי הגמר/יוסי ציפקיס

אם בן חיים ייעדר גם מהאימון מחר, הוא לא יהיה בסגל וספק אם בכלל יגיע למשחק בסכנין, לאור האיומים שהושמעו כלפיו מצד אנשים הקשורים למועדון מיד בסיום חצי הגמר.

אם אכן יחמיץ את המשחק, עשוי פטר בוס להעלות דווקא את גל אלברמן במקומו בקישור ולצוות אותו לדור פרץ שרשם הופעה טובה בחיפה.כבר הרבה זמן שמכבי תל אביב לא משחקת עם שני קשרים אחוריים אבל יתכן שלאור האווירה הצפויה בדוחא ותחושות הנקמה איתן יגיעו שחקני בני סכנין למשחק, יעלה בוס שני קשרים אגרסיביים במרכז השדה במטרה לשלוט טוב יותר באמצע. אפשרות נוספת היא שעדן בן בסט, שכבר הרבה זמן לא פתח בהרכב, יקבל הזדמנות במקום בן חיים באגף השמאלי. בכל הקשור לחוד, נראה שהמאמן ההולנדי ייתן אשראי נוסף לברק יצחקי על חשבון אורלנדו סה.

במכבי תל אביב מקווים שהגורמים המנהלים את הכדורגל יהיו קשובים לכל ההתבטאויות של אנשי סכנין ובראשם היו"ר מוחמד אבו יונס, שלטענתם ממשיכים ללבות את היצרים לקראת המפגש הטעון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully