וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' זכתה בגביע הליגה, ליון עלתה למקום השני

פסטורה ודי מריה הארגנטינאים כבשו עבור פריס ב-1:2 על ליל בגמר. זכייה שלישית ברציפות של הקבוצה מהבירה, שרחוקה תואר אחד מטרבל. ליון רשמה 2:3 דרמטי על טולוז בליגה

שחקני פריס סן ז'רמן מניפים את גביע הליגה. רויטרס
טיאגו סילבה מניף את גביע הליגה/רויטרס

פריס סן ז'רמן ממשיכה לעשות שמות במפעלים המקומיים והערב (שבת) היא זכתה בגביע הליגה אחרי ניצחון 1:2 על ליל. גמר גביע הליגה העביר את החלק הארי של המחזור ה-35 בצרפת למחר, אבל משחק אחד בכל זאת נערך הערב כשליון למקום השני עם 2:3 דרמטי בטולוז.

* ריימס, שהפסידה אמש לניס ונמצאת בסכנת ירידה, פיטרה את מאמנה אוליבייה גגאן. מאמן קבוצת המילואים, דויד גיון, יחליפו עד לסיום העונה.

שחקן פריס סן ז'רמן, אנחל די מריה. AP
שני הכובשים. די מריה ופסטורה/AP

פריס סן ז'רמן - ליל 1:2

האלופה סימנה וי על עוד תואר - גמר גביע הליגה. כעת נותרה לה רק זכייה בגביע כדי להשלים טרבל. חאבייר פסטורה כבש ראשון בדקה ה-40 בשער שהיה צריך להיפסל בגלל נבדל של המגן לייבין קורזאבה שעמד בדרכו של וינסנט אניימה, אבל ג'יבריל סידיבה השווה עבור ליל בדקה ה-49. בדקה ה-70 אדריאן ראביו ספג צהוב שני ונראה היה שפריס בצרות, אבל ארבע דקות לאחר מכן אנחל די מריה קבע 1:2 אחרי יציאה איומה של אניימה. ליל לחצה במטרה למצוא שוויון ולכפות הארכה, אבל לא הצליחה להכניע את סלבטורה סיריגו. בסיום זכייה שלישית ברציפות של פריס ושישית בסך הכול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן פריס סן ז'רמן, אנחל די מריה. AP
שער ניצחון. די מריה/AP

טולוז - ליון 3:2

ניצחון היה מעלה את טולוז מעל הקו האדום לראשונה זה זמן רב ואת ליון למקום השני. אחרי מחצית שנייה מרתקת עם חמישה שערים, ליון הייתה זו שחייכה עם ניצחון ראשון בטולוז מאז 2005. מרסל טיסראן העלה את האורחים ליתרון עם שער מקרוב בדקה ה-50, אבל הפצוע התמידי קלמון גרנייה ניצל טעות של השוער אלבן לאפון בן ה-16 וכבש את הראשון שלו העונה בכדור חופשי בדקה ה-73, חמש דקות אחרי שנכנס. אלכסנדר לקאזט השלים את המהפך בדקה ה-80 אחרי הכנה של ז'ורדן פרי, וויסאם בן ידר איזן מריבאונד בחלוף שתי דקות, אבל המילה האחרונה הייתה של קורנטן טוליסו, שדחק את שער הניצחון בדקה ה-85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully