וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: חמד ודאבור השוו את שיא הכיבושים לישראלי בחו"ל

החלוצים של ברייטון וגראסהופרס הבקיעו שער 17 כ"א. פנדל מוצלח לחמד ב-1:3 של ברייטון על צ'רלטון. דאבור בראש טבלת הכיבושים בשוויץ אחרי שער ב-0:2 של גראסהופרס על סט. גאלן

תומר חמד שחקן ברייטון בועט פנדל. Jordan Mansfield, GettyImages
השווה את השיא של ויקי פרץ. תומר חמד כובש/GettyImages, Jordan Mansfield

תומר חמד כבש הערב (שבת) ב-1:3 של ברייטון על צ'רלטון, בירם כיאל בישל, וכעת השחפים עם 87 נקודות בליגת המשנה באנגליה. עדיין במקום השלישי, אבל עם מאזן זהה לזה של המוליכות ברנלי ומידלסברו, וכשלסיום העונה הסדירה נותרו שני מחזורים בלבד. כזכור, שתי הראשונות עולות אוטומטית לפרמיירליג ואילו מקומות 3-6 מובילים לפלייאוף. מידלסברו תארח את ברייטון לקרב ראש בראש במחזור האחרון.

כיאל וחמד השלימו 90 דקות, כשבדקה השמיני סם בלדוק העלה את ברייטון ליתרון ובדקה ה-55, ארבע דקות אחרי השוויון של יוהאן גודמונדסון, כיאל השאיר לצ'כי ייז'י סקאלק שהרשית. חמד חיכה לתוספת הזמן כדי לדייק מהנקודה הלבנה ולחגוג את שער הליגה ה-17 שלו העונה - שווה לשיא לעונה אחת של שחקן ישראל באירופה, אותו קבע ויקי פרץ בראן ב-1982/83. צ'רלטון, אותה אימן בתחילת העונה גיא לוזון, ירדה רשמית לליגה השלישית כשהקהל בוואלי המשיך במחאה נגד רולאן דושאטלה ואף זרק כדורי ים למגרש.

מה נותר לשלוש הראשונות?

ברנלי 87 נקודות (33+): ק.פ.ר (ב), צ'רלטון (ח)
מידלסברו 87 נקודות (32+): בירמינגהאם (ח), ברייטון (ב)
ברייטון 87 נקודות (30+): דרבי קאונטי (ב), מידלסברו (ח)

תומר חמד שחקן ברייטון חוגג. Jordan Mansfield, GettyImages
תומר חמד חוגג/GettyImages, Jordan Mansfield

* כמו תומר חמד, גם מונס דאבור כבש הערב את שער הליגה ה-17 שלו. חלוץ גראסהופרס מצא את הרשת בדקה ה-85 בניצחון 0:2 על סט. גאלן. הקבוצה של דאבור במקום השלישי והיא קטעה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון. החלוץ הישראלי עלה לראש טבלת המבקיעים בליגה השוויצרית.

* ליאור רפאלוב השלים 90 דקות וגם בישל את השער השני ב-0:5 הקל של קלאב ברוז' על זולטה וארחם בבית. ברוז' מוליכה את הליגה הבלגית עם שלוש נקודות יתרון על פני אנדרלכט, לה משחק פחות.

* רועי קהת נותר על הספסל ולא שותף בהתעללות של אוסטריה וינה על מאטרסבורג בחוץ עם ניצחון 0:9. לארי קאיודה כבש את אחד השערים, הסגולים במקום השלישי באוסטריה.

* עומר דמארי לא נכלל בסגל של רד בול זלצבורג, שעשתה עוד צעד לעבר זכייה באליפות אוסטריה עם 1:3 בחוץ על ריינדורף אלטאך.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
כדורי ים שזרקו אוהדי צ'רלטון למגרש. Jordan Mansfield, GettyImages
מחאת כדורי הים של אוהדי צ'רלטון/GettyImages, Jordan Mansfield

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully