וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: רפאל נדאל עלה לגמר, יוכל להשוות את השיא של גיז'רמו וילאס

הספרדי ניצח 3:6, 3:6 את קולשרייבר ויפגוש בגמר את האלוף המכהן נישיקורי. אם ינצח, יזכה בתואר ה-49 שלו על משטחי החימר וישתווה לארגנטינאי האגדי. קרבר עלתה לגמר טורניר שטוטגרט

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
בעקבות השיא. רפאל נדאל/AP

רפאל נדאל יפגוש את קיי נישיקורי בגמר טורניר ברצלונה, כך נקבע הערב (שבת) לאחר חצאי הגמר. הספרדי, שחזר לחיים עם הזכייה בטורניר מונטה קרלו, הדיח את פיליפ קולשרייבר הגרמני (32 בעולם) עם 3:6, 3:6 ויחפש תואר תשיעי בקטלוניה. קולשרייבר ביצע 37 שגיאות בלתי מחויבות ולנדאל הספיקו שבירה אחת במערכה הראשונה ושתיים רצופות בשנייה כדי להכריע. אם ינצח את נישיקורי, לו הפסיד רק פעם אחת בתשעה מפגשים קודמים, נדאל ישווה את שיאו של גיז'רמו וילאס הארגנטינאי עם 49 תארים על משטח החימר.

קיי נישיקורי טניסאי יפני (מימין) עם בנואה פר טניסאי צרפתי. AP
אוהב את ברצלונה. קיי נישיקורי אחרי הניצחון על בנואה פר/AP

נישיקורי העפיל לפני כן בפעם השלישית ברציפות לגמר, אחרי שניצח בקלות יתרה 3:6, 2:6 את הצרפתי בנואה פר. היפני, המדורג שני בטורניר, שלט ללא עוררין במשחק מול פר הבלתי צפוי כדי להבטיח עוד גמר בטורניר בו זכה בשנה שעברה. הוא סיים את המשחק עם חמש שבירות מתוך תשע אפשרויות שהיו לו וסיכם: "שלוש השנים האחרונות כאן היו נהדרות ואני מקווה לתת משחק גדול מחר".

בטורניר הנשים בשטוטגרט, אנג'ליק קרבר הגרמנייה (2 בטורניר) שימחה את הקהל המקומי עם ניצחון 4:6, 6:4, 2:6 על פטרה קביטובה הצ'כית (5 בטורניר). קרבר, לה זה גמר שלישי העונה אחרי שזכתה באליפות אוסטרליה והפסידה בבריסביין, ממתינה בגמר למנצחת בין אגניישקה רדוואנסקה ללורה זיגמונד.

(עדכון ראשון: 17:13)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
ממשיך במומנטום. רפא/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully