וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון: "רוצה לשחק במונדיאל שישי ולשבור את שיא כל הזמנים"

יובנטוס תוכל להבטיח אליפות חמישית ברציפות במחזור הקרוב והשוער האגדי שלה כבר חושב הלאה. בראיון מרתק הוא נזכר: "היו לי הרבה הצעות לעזוב כשהורדנו לליגה ה-2, אבל אני מאמין בהכרת תודה. כדורגל הוא לא רק עסק, יש בו הרבה רגשות. בלי הערכים האלה, המשחק ימות"

שוער יובנטוס, ג'אנלואיג'י בופון. GettyImages
האגדה ממשיכה להיכתב. בופון/GettyImages

ארבעה מחזורים לסיום העונה באיטליה, יובנטוס מובילה את הטבלה בתשע נקודות על פני נאפולי. מחר (ראשון, 21:45, ספורט 2) תתארח הגברת הזקנה אצל פאולו סוזה ופיורנטינה הדועכת ואם תנצח, תוכל לחגוג אליפות כבר ביום שני, במקרה שנאפולי לא תשיג שלוש נקודות במשחק החוץ הקשה שלה נגד רומא, שעדיין חולמת על המקום השני.

בכל מקרה, עם 23 ניצחונות ותיקו ב-24 המחזורים האחרונים, נראה שאין שום דבר שיעצור את יובה מזכייה באליפות חמישית ברציפות, שתהיה האליפות התשיעית (או השביעית לפי הנתונים הרשמיים, בשל פרשת הקאלצ'יופולי הזכורה) של השוער האגדי ג'יג'י בופון בן ה-38.

לקראת החגיגה שבדרך, בופון העניק ראיון ארוך ל"קוריירה דלו ספורט": "אני רוצה להמשיך לשחק עוד שנתיים ברמה בה אני משחק כרגע", אמר בופון, ששבר העונה שיא ליגה עם 974 דקות רצופות ללא ספיגה, "אני רוצה לשחק בגביע העולם השישי שלי, זה יהיה שיא כל הזמנים. לשוער המקסיקני טוטו קרבחאל וללותר מתיאוס יש חמש הופעות. אחרי המונדיאל הבא, אקח החלטות בהתחשב במוטיבציה שתהיה לי, בסיטואציה ובאפשרויות שיעמדו בפניי".

שחקני יובנטוס חוגגים עם פול פוגבה. רויטרס
יובה בדרך לעוד אליפות/רויטרס

בופון נשאל מי היו החלוצים הכי מפחידים מול שיחק: "כריסטיאן ויירי בשיאו ורונאלדו הפנומן. השניים האלה גרמו לי ללילות נטולי שינה". ומה לגבי יורשים? "אני שמח שיש קבוצת שוערים צעירה ומוצלחת שקמה מתוך הדור החדש. תמיד היו לנו שוערים מעולים באיטליה. מעבר לג'יג'י דונארומה, גם אמיל אאודרו שמשחק אצלנו ביובה ואלכס מרט מאודינזה מבטיחים".

לשאלה מדוע נשאר ביובה כאשר זו הורדה לליגה השנייה בעקבות פרשת הקאלצ'יופולי, בשעה שרבים מהכוכבים נטשו, ענה בופון: "אני מאמין בהכרת תודה. כדורגל הוא לא רק עסק, יש בו הרבה רגשות. יכולתי לעזוב באותו קיץ ב-2006 והרבה קבוצות גדולות פנו אליי, אבל בחרתי להישאר. רציתי להוכיח שהערכים בכדורגל, ערכים שהאמנתי בהם, לא הוכתמו עדיין. בלי הערכים האלה, הכדורגל ימות".

על הבעיות שחווה בן הדור שלו, פרנצ'סקו טוטי, עם מאמנו ברומא לוצ'יאנו ספאלטי, אמר בופון: "כמו כולם, גם אני חושב שטוטי מאוד מיוחד. אף פעם אי אפשר יהיה לכתוב סיפור דומה לשלו. יחד עם זאת, ספאלטי צריך קודם כל להחליט מה טוב עבור הקבוצה. טוטי ייבחר מתי לפרוש והבנתי שגם המאמן שלו חושב בצורה דומה. בגדול, כולם צודקים ופשוט הייתה שם אי הבנה שגרמה לבעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully