וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשון: קריסטל פאלאס ו-ווטפורד מחפשות מקום מפתיע בגמר הגביע

שתי היריבות הלונדוניות יתמודדו בוומבלי (18:00, ספורט 2) בתקווה להעפיל לגמר המפעל היוקרתי בפעם השנייה בתולדותיהן, אחרי שכל אחת מהן כבר הדהימה יריבה גדולה מלונדון העונה בגביע

one

בתקציר: הניצחון של ווטפורד על פאלאס בפברואר

חצי גמר הגביע האנגלי יפגיש מחר (ראשון, 18:00, ספורט 2) בוומבלי בין שתי קבוצות מפתיעות, ומקומיות, כאשר קריסטל פאלאס ו-ווטפורד הלונדוניות יתמודדו על הכרטיס לגמר.

פאלאס רק במקום ה-16 בפרמיירליג. היא פתחה את העונה נהדר, אבל דעכה מאוד מאז הכריסמס. הישג השיא שלה בגביע עד כה הוא הגמר ב-1990, אז סיימה ב-3:3 דרמטי מאוד את המשחק הראשון מול מנצ'סטר יונייטד והפסידה בגומלין 1:0 לאימפריה המתגבשת של סר אלכס פרגוסון. העונה, פאלאס עברה בגביע יריבות לא פשוטות: היא ניצחה את סאות'המפטון בחוץ, את סטוק בבית, הדהימה את טוטנהאם בווייט הארט ליין והשאירה מאחור גם את רדינג.

בדומה לפאלאס, גם הצרעות של ווטפורד רשמו פתיחת עונה טובה וחווים דעיכה לאחרונה. הם במקום ה-12 כרגע ועם ניצחון בודד בשמונה מחזורים. ווטפורד פתחה את מסע הגביע שלה עם ניצחון 0:1 על ניוקאסל בבית ולאחר מכן עברה, עם תוצאה דומה, גם את נוטינגהאם פורסט במשחק חוץ ואת לידס בבית. ברבע הגמר היא רשמה סנסציה עם 1:2 באמירויות על ארסנל. גם אצלה הישג השיא בגביע הוא הופעה בגמר, כאשר ב-1984 היא נכנעה 2:0 לאברטון.

שתי הקבוצות נפגשו העונה פעמיים בליגה, כאשר במשחק הראשון פאלאס מנצחת 0:1 בחוץ מפנדל של יוהאן קבאיי ובגומלין, ווטפורד נוקמת עם 1:2 בחוץ מצמד של טרוי דיני, בעוד עמנואל אדבאיור רק מאזן זמנית.

שחקני ווטפורד חוגגים. רויטרס
ווטפורד מרוכזת רק בגביע/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully