וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקליבלנד מפרגנים לטיי לו, באטלנטה כועסים על אייזיאה תומאס

הקאבס ניצחו בדטרויט בין היתר בזכות מהלך מצוין של המאמן: "זוכרים שלברון מחק לבלאט תרגיל? אין צורך בזה עם לו. צריך להוריד בפניו את הכובע". כוכב הסלטיקס הכה את שרודר בראשו

צילום מסך

בווידיאו: אובמה מלמד את סטף קרי כדורסל

פלייאוף 2016 ב-NBA, איך נאמר זאת בעדינות, מתקשה לספק את הסחורה עד כה וגם הלילה (בין שישי לשבת) המצב לא השתנה. אלופת המזרח קליבלנד עלתה ל-0:3 מול דטרויט עם 91:101 בחוץ ואילו סן אנטוניו כבר ב-0:3 על ממפיס אחרי 87:96, כך ששתיהן עם רגל וחצי בשלב הבא. בוסטון לעומת זאת, הצליחה לצמק את הסדרה שלה מול אטלנטה ל-2:1 אחרי 103:111 ביתי, במשחק שכלל 42 נקודות של אייזיאה תומאס.

באוהיו מתחילים לגלות לאט לאט סימנים של אופטימיות. אם בפלייאוף הקודם, קווין לאב נפצע כבר בסיבוב הראשון מול בוסטון וגם קיירי אירווינג נפל אחריו, הרי שלפחות כרגע הטריו הגדול של הקאבס נראה מסונכרן והקבוצה קרובה לסוויפ בסיבוב הפתיחה בפעם השנייה ברציפות: "אני חושב ששלושתנו נמצאים בשטף משחק מצוין ביחד נכון לרגע זה", העיד לברון ג'יימס על עצמו ועל קיירי ולאב, "כשאנחנו יחד על הפרקט, אנחנו מבינים מה כל אחד רוצה באופן אישי ומה הקבוצה רוצה. כל שחקן יודע בדיוק מה לעשות".

מי שהולך וסוחט עוד ועוד מחמאות לאחרונה הוא טיי לו, שנראה כמי שמתחיל להשתלט על העניינים בקליבלנד ולהשכיח כל מיני השוואות לקודמו בתפקיד, דיוויד בלאט. לקראת סיום המשחק הלילה, קליבלנד נתקעה בהתקפה במצב של 90:95 וקיבלה כדור מתחת לסל עם 0.7 על שעון ה-24. קיירי התפנה לשלשה בפינה, קיבל כדור טוב מדלבדובה, צלף ולמעשה סגר עניין. לאחר המשחק הוא אמר: "זה היה מהלך אדיר שטיי לו שירטט עבורנו".

כריס פידור מה"קליבלנד.קום" כתב על המהלך: "זוכרים את המקרה בו לברון מחק לבלאט תרגיל בחצי גמר המזרח בשנה שעברה? עד עכשיו, לא היה צורך בכך עם לו, כי הוא במאזן 3 מ-3 במהלכים בסוף שעון בסדרת הפלייאוף הראשונה בקריירת האימון שלו". גם ריק נולנד המסקר את הקבוצה פרגן: "צריך להוריד את הכובע בענק בפני טיי לו. עבודה נהדרת שלו במשחק הזה. חילופים, אסטרטגיות, התאמות, הכל".

המאמן עצמו היה מרוצה מהיכולת של הטריו שלו: "זה הכי טוב שראיתי את שלושתם משחקים יחד עד היום". למרות זאת, בקליבלנד הצביעו על כמה נקודות בעייתיות, בעיקר ערב הקליעה של לברון, שסיים עם 8 מ-24 בלבד מהשדה, הנתון הכי גרוע שלו במשחק בסיבוב הראשון של הפלייאוף מאז 2006 מול וושינגטון (מה שהיה משחק הפלייאוף השני בקריירה שלו).

עוד באותו נושא

קליבלנד וסן אנטוניו עלו ל-0:3, בוסטון צימקה ל-2:1 נגד אטלנטה

לכתבה המלאה

בבוסטון, אייזיאה תומאס כיכב כאמור, אך גם נקלע לשערורייה לאחר שנתפס על ידי המצלמות כשהוא מכה בראשו של רכז ההוקס, דניס שרודר, במהלך הרבע הראשון. כמה רגעים לאחר אותה מכה, שנעלמה מעיני השופטים, שרודר הגיב בעבירה קשוחה על תומאס, שעף לפרקט ומיד התייצב מול שרודר על מנת להתעמת איתו. השניים הורחקו זה מזה וכל אחד ספג טכנית.

שרודר הגיב בזעם לאחר המשחק: "אני לא אתן לאף אחד לתת לי מכה בפנים. אמרתי את זה לשופט. אם הוא רוצה לשחק ככה, נשחק ככה. הייתי עצבני". בטוויטר שלו צייץ שרודר תמונה של תומאס מכה אותו וכתב: "וואו... שורקים נגדי עבירה לא ספורטיבית על זה! ואני בכלל רציתי להגן על עצמי!!! אבל אייזיאה תומאס יכול לתת לי מכה בפנים!". הציוץ אגב, כבר נמחק מאז.

באטלנטה מצפים כעת מהליגה לבחון את המקרה ולשקול השעייה של תומאס: "אני רק יודע שלפני שהתחיל הפלייאוף, המאמן הקריא לנו מכתב ארוך ממש מהליגה, בו הובהר מה יקרה למי שיזרוק אגרוף", אמר קייל קורבר, "אז נראה מה קורה עכשיו. לא ראיתי את המהלך, אבל דניס אמר שהוא קיבל מכה. אני בטוח שנשמע על זה הרבה בימים הקרובים".

תומאס עצמו התגונן: "אני לא חושש מעונש או השעייה, כי לא ניסיתי לתת לו מכה בראש. הוא התעצבן, הוא דיבר איתי. זה כדורסל של פלייאוף וזה הכל. אני לא הולך להתקפל מול אף אחד והוא יודע את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully