וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי: "היי, אנשים, אנחנו בצ'מפיונס! דילי דינג, דילי דונג"

מנג'ר לסטר נתן שואו אדיר במסע"ת לקראת סוונסי (א', 18:15, ספ' 1): "אני יודע שפוצ'טינו לוחץ. מאוריסיו, תרגיע... ברור שזה עכשיו או לעולם לא עבור לסטר. רוצה שדה נירו ישחק אותי בסרט עלינו"

one

בווידיאו: ה-2:2 הדרמטי של לסטר מול ווסטהאם

המסע המופלא של לסטר לעבר אליפות הפרמיירליג יימשך מחר (ראשון, 18:15, ספורט 1 ו-HD), כאשר השועלים ייארחו את סוונסי.

במחזור האחרון, לסטר הובילה את ווסטהאם, איבדה את ג'יימי ורדי שהורחק, נקלעה לפיגור דרמטי בדקות הסיום והצליחה לחלץ נקודה עם 2:2 מפנדל מפוקפק בדקה ה-95. יממה לאחר מכן, היא ראתה את טוטנהאם החזקה מפרקת 0:4 בחוץ את סטוק ומצמקת את הפער בפסגה לחמש נקודות בלבד, כאשר נותרו עוד ארבעה מחזורים. ללסטר נשארו בין היתר משחקי חוץ אצל מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, כך שמחר מול הברבורים היא חייבת לעשות את העבודה, לפני שסינדרלה תהפוך ללכלוכית.

על הנייר לפחות, סוונסי החלשה לא אמורה להוות מכשול גדול מדי עבור לסטר, שצריכה שמונה נקודות כדי להבטיח את התואר ולא להיות תלויה בתוצאות של התרנגולים. הפעם האחרונה בה לסטר רשמה שני מחזורים רצופים ללא ניצחון הייתה אי שם בתקופה הכריסמס ומאז היא על הגל, בעוד סוונסי, שבוע אחרי הניצחון הביתי על צ'לסי, חטפה במחזור האחרון שלישייה אצל ניוקאסל. במפגש הקודם העונה, ריאד מחרז להט עם שלושער ולסטר ניצחה 0:3 באצטדיון החופש בוויילס, בעוד סוונסי הפסידה בכל ארבעת הביקורים שלה אצל לסטר עד היום.

השואו של ראניירי

מי שיחסר למוליכה הוא ורדי המורחק, כאשר לאונרדו אוז'ואה, שכבש את הפנדל הדרמטי מול ווטסהאם, צפוי להחליף אותו. לקראת המשחק, המנג'ר האיטלקי קלאודיו ראניירי נתן שואו במסיבת העיתונאים ולאחר שנשאל האם לסטר פייבוריטית לזכות באליפות, ענה: "היי, אנשים, אנחנו בצ'מפיונס ליג. אנחנו בצ'מפיונס ליג! דילי דינג, דילי דונג. אתם שוכחים, מדברים על בלה בלה בלה, אבל עלינו לצ'מפיונס. זה ענק. כל הכבוד לכולם, הבעלים, האוהדים, השחקנים, הצוות. זה הישג בלתי ייאמן, עצום ועכשיו אנחנו ממשיכים קדימה ומנסים לזכות באליפות. כן, חבר'ה! רק זה נשאר לנו. אני יודע שפוצ'טינו לוחץ. מאוריסיו, תרגיע...".

ראניירי הוסיף: "אמרתי לשחקנים שזה הרגע לדחוף עוד קצת קדימה. אני מאמין, תמיד האמנתי. אני אדם חיובי. אם טוטנהאם תסיים מעלינו, נברך אותם, אבל אני מעדיף להיות חמש נקודות מעליהם. לא יהיה קל מחר בלי הסקורר הבולט שלנו, אבל אני מקווה שכל אחד ייתן עוד קצת מעצמו וננצח. יהיה קרב קשה. כדי לזכות באליפות, צריך להילחם בכל משחק".

בראיון נוסף אמר המנג'ר: "ברור לנו שזה עכשיו הוא לעולם לא עבור לסטר. זה לא נס ספורטיבי, זה פשוט רגע מוזר. בעונה הבאה הכל יהיה שונה, הקבוצות החזקות ישחקו טוב יותר ואנחנו לא נוכל לעשות אותו דבר. זה מרגיש לי כמו חלום. קיוויתי לעשות עונה טובה, אבל לא חשבתי לרגע שזה מה שיהיה. זה סיפור טוב, לא נורמלי. אני יודע שאנשים שאלו 'למה ראניירי?', אבל הקהל תמיד היה לצדי. אני רוצה שרוברט דה נירו ישחק אותי בסרט על המסע שלנו העונה, אם הוליווד תעשה כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully