וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניס גברה 0:2 על ריימס ועלתה זמנית למקום השלישי

חאתם בן ארפה כיכב עם שער בפנדל (56) ובישול לוואלר ז'רמן (11) והעלה את קבוצתו של קלוד פואל למקום ממנו הולכים לליגת האלופות באופן זמני. דיז'ון עלתה רשמית לליג 1, גם נאנסי חוזרת

חאתם בן ארפה שחקן ניס חוגג שער. רויטרס
כיכב. בן ארפה/רויטרס

ניס עלתה היום (שישי) באופן זמני למקום השלישי בליגה הצרפתית אחרי שגברה 0:2 על ריימס במשחק הפתיחה של המחזור ה-35. הקבוצה של קלוד פואל נמצאת במקום ממנו הולכים לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות בעונה הבאה ותקווה למעידה של ליון כדי להישאר במקום הזה גם בתום המחזור.

כוכב ניס, חאתם בן ארפה, היה זה שהעניק לה את הניצחון. בן ארפה בישל את השער הראשון לחלוץ ואלר ז'רמן בדקה ה-11 והוסיף פנדל משלו בדקה ה-56 כדי להבטיח את הניצחון.

ריימס מצידה הסתבכה מאוד ותוכל לרדת בסוף המחזור אל מתחת לקו האדום אם גאזלק אז'קסיו או טולוז ישיגו ניצחון. הקבוצה של אוליבייה גגאן רשמה הפסד שני ברציפות ותיאבק נגד הירידה עד לתום העונה.

* עוד לפני משחקה בשבת באוקזר, דיז'ון הבטיחה את חזרתה לליג 1 בעקבות המעידות של לה האבר, לאנס, רד סטאר וקלרמון. מוליכת הליגה השנייה בצרפת, ששיחקה בליגה הבכירה רק בעונת 2011/12 ומיד ירדה, ניצבת בפסגה אחרי 35 מחזורים ונהנית מיתרון של 11 נקודות על פני המקום הרביעי. גם נאנסי (פער של תשע נקודות ומשחק חסר) הבטיחה מעשית את הקאמבק שלה אחרי שלוש שנים בליגת המשנה.

  • עוד באותו נושא:
  • ניס
  • ריימס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully