וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סי ג'יי מקולום זכה בתואר השחקן המשתפר של העונה

הגארד של פורטלנד זכה בתואר בהפרש גדול על פני קמבה ווקר ויאניס אנטטוקונמפו. סטפן קרי סיים במקום הרביעי. מקולום קלע העונה 20.8 נקודות לערב, והוסיף 4.3 אסיסטים ו-3.2 ריבאונדים

סי ג'יי מקולום, פורטלנד בלייזרס. AP
בפער ענק. מקולום/AP

ב-NBA ממשיכים לחלק את הפרסים האישיים של העונה והיום (שישי) העניקו את פרס השחקן המשתפר של העונה לגארד הנהדר של פורטלנד טרייל בלייזרס, סי ג'יי מקולום. מקולום זכה בתואר בהפרש ענק מיריביו כשמדובר באחת ההחלטות הברורות של הפוסט סיזן מבחינת ה-NBA.

מקולום זכה ב-101 קולות למקום הראשון, 14 למקום השני ו-12 לשלישי ולמעשה, הגיע ל-559 נקודות כלליות. במקום השני סיים קמבה ווקר משארלוט עם 166 נקודות ובמקום השלישי יאניס אנטטוקונמפו עם 99. במקום הרביעי אגב, סיים סטף קרי, שזכה רק ב-83 נקודות, כנראה בגלל שהיה כבר סופרסטאר בעונה שעברה.

סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס. AP
רק במקום הרביעי. סטף/AP

מקולום קלע העונה 20.8 נקודות לערב, והוסיף 4.3 אסיסטים ו-3.2 ריבאונדים. אף אחד לא ציפה מפורטלנד להגיע לפלייאוף העונה, בטח לאחר עזיבתו של למרקוס אולדרידג', אך מקולום, ביחד עם דמיאן לילארד, הובילו את הבלייזרס למקום החמישי במערב ולעונה מעל כל הציפיות עם מאזן של 38:44.

פורטלנד כרגע בפיגור 2:0 בסדרה מול לוס אנג'לס קליפרס בסיבוב הראשון במערב כשמקולום מציג יכולת פושרת למדי. הגארד בן ה-24 ינסה לחזור לעצמו כבר במשחק השלישי מחר בלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully