וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של סתיו אלימלך, קפטן הפועל באר שבע בעבר, מתה בנסיבות טרגיות

צוותי מד"א קבעו את מותה של יובל אלימלך בת ה-17 לאחר שנפלה מהקומה ה-15 בבניין בו מתגוררת המשפחה. מהמועדון נמסר: "ליבנו איתך סתיו יקר, שלא תדע עוד צער לעולם"

זירת מותה של ביתו של סתיו אלימלך. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
טרגדיה גדולה. ביתו של אלימלך/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון

בתו בת ה-17 של סתיו אלימלך, קפטן הפועל באר שבע בעבר ועובד המועדון בהווה, מתה היום (שישי) בנסיבות טרגיות. מד"א והמשטרה קיבלו דיווח על שנפלה מהקומה ה-15 בבניין בו היא מתגוררת עם המשפחה. צוותי מד"א שהגיעו למקום ניסו לבצע בה פעולות החייאה רבות ובמשך זמן רב, אך בסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותה. שוטרי מרחב הנגב של המשטרה בודקים את נסיבות המקרה.

הפועל באר שבע פרסמה הודעה בעמוד הפייסבוק שלה: "הפועל באר שבע משתתפת באבלה הכבד של משפחת אלימלך ושל סתיו עם מותה בטרם עת של יובל. ליבנו איתך סתיו יקר, שלא תדע עוד צער לעולם. אלונה ברקת וכל אנשי המועדון".

בהפועל באר שבע קיבלו בהלם את הידיעה. גורם בקבוצה איתו שוחחנו לאחר המקרה אמר: "כולם פה בהלם. עדיין לא כולם יודעים, אבל זאת בשורה קשה מאוד. סתיו קרוב להמון אנשים במועדון. זאת בושרה קשה מאוד לעיכול. נתמוך בו ונחזק אותו". אלימלך קרוב גם לחלק משחקני הקבוצה, שהתקשו לקבל את הבשורה המרה. "הוא חלק ממשפחת הפועל באר שבע. זאת בשורה כואבת מאוד", אמרו.

אלימלך החל את דרכו במחלקות הנוער של הפועל באר שבע. את הופעת הבכורה בקבוצת הבוגרים של המועדון ערך בעונת 1987/1988 במשחק מול בית"ר ירושלים. הוא שיחק לאורך כל הקריירה בקבוצת נעוריו, מלבד עונת 1997/1998, בה הושאל לקבוצת בני יהודה. בשנת 1993 הופיע אלימלך במדי נבחרת ישראל, ושיחק בשלושה משחקי ידידות מול נבחרת פולין ונבחרת קפריסין.

עם פרישתו שימש כעוזר מאמן הפועל באר שבע בעונת 2007/2008. בעונת 2009/2010 שימש כעוזר מאמן בקבוצת הכח עמידר רמת גן מהליגה הלאומית. בעונת 2010/2011 אימן את עירוני נתיבות מליגה א', ובאמצע העונה חזר לקבוצת הכח רמת גן מתחתית הליגה הלאומית, לשמש כמאמן.

סתיו אלימלך מבקר את אבי כהן בבית החולים איכילוב. קובי אליהו
אלימלך./קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully