וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "אנחנו הרבה יותר מוכשרים מהקבוצות שהגיעו לפלייאוף במערב"

שחקן סקרמנטו קינגס חזר לארץ בתום עונה אישית טובה ודיבר בנתב"ג: "אין סיבה שלא נגיע בעונה הבאה לפלייאוף". על ג'ורג' קארל: "לא עשינו עבודה מספיק טובה לנצח ולשמור על התפקיד שלו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

פלייאוף ה-NBA כבר בעיצומו והקרב על האליפות רק התחיל, אך מי שלא הצליח להגיע לשם הוא עומרי כספי. הישראלי הראשון בליגה הטובה בעולם סוגר כבר שבע עונות בטופ והעונה אף עשה קפיצת מדרגה משמעותית. כספי העמיד ממוצעים של 11.8 נקודות, 5.9 ריבאונדים, 1.4 אסיסטים ב-69משחקים, מהם אף פתח ב-21, וסך הכל שיחק 27.2 דקות למשחק.

היום (שישי) נחת כספי בנתב"ג ודיבר על העונה שהייתה, הציפיות להמשך, ג'ורג' קארל ואפילו על מכבי תל אביב.

"הייתה עונה טובה בסך הכל", סיכם, "האכזבה היחידה שנשארה זה שלא הגענו לפלייאוף ולא התמודדנו על האליפות. נלמד מהטעויות שעשינו ונגיע יותר טובים לעונה הבאה. יש לנו מספיק כשרון ורואים את הקבוצות במערב שהגיעו לפלייאוף, אנחנו הרבה יותר מוכשרים מהן. קרו השנה דברים שקשה להסביר, נלמד מהם ואין סיבה שלא נגיע בעונה הבאה לפלייאוף".

קובי אליהו

על ג'ורג' קארל, שפוטר מאימון הקבוצה מייד עם סיום העונה והעניק לכספי דקות משמעותיות מאז הגיע באמצע העונה שעברה: "זו אכזבה מאוד גדולה שהוא פוטר. הוא אחד הגדולים שאימנו את המשחק והוא הול אוף פיימר. אנחנו השחקנים וכארגון לא עשינו עבודה מספיק טובה לנצח משחקים ולשמור על התפקיד שלו".

"תמיד האמנתי בדרך של לעבוד קשה ולהשתפר", דיבר על העונה שלו והציפיות להמשך, "שנה שביעית זה לא דבר של מה בכך, מרגיש טוב ברוך השם ורוצה להמשיך בקו של העונה הזאת. יש לי חוזה לעונה הבאה, עכשיו מתחיל דראפט ופרי אייג'נסי ויהיו דרייטים ועניינים, ככה שקשה לדעת מה יהיה, אבל אני יודע שרוצים מאוד שאחזור למועדון ואני מאוד נהנה וטוב לי בסקרמנטו. מחכים לראות מי המאמן הבא ומה יהיו השיקולים שלו לעתיד. אני מאמין שאני יכול להשתלב בכל שיטה, אני אוהב לרוץ וזה הכיוון שהליגה הולכת אליו אז אני די בטוח שאשאר בקבוצה".

על מכבי תל אביב, הקבוצה בה גדל: "הם בונים נכון לעתיד. אחד הדברים החשובים שהם עשו זה להחזיר את הזהות הישראלית לקבוצה, עם כמה זרים טובים בשנה הבאה תהיה עונה מצוינת. קשה לי להמר על האליפות כי לא ראיתי הרבה משחקים אבל הם יכולים לזכות וכבר לקחו גביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully